Uspješno završena edukativna radionica za korisnike ImelBIS sistema!

U utorak 14.03.2017. godine u našem edukativnom centru održana je radionica na temu „Evidencije o radnicima i radnom vremenu u skladu sa pravilnikom“.

Zbog čestih izmjena propisa koji dodatno komplikuju poslovanje, nastojimo našim klijentima olakšati rad i izmjene ugraditi u poslovno informacioni sistem ImelBis. U tu svrhu organizujemo edukativne radionice kako bi se polaznici upoznali sa novinama u programu i educirali za korištenje istih.

Radionici su prisustvovali predstavnici privatnih kompanija i javnih ustanova: Vinković d.o.o Orašje, Kopex-Sarajlić d.o.o Srebrenik, Općina Orašje, Vega-mix d.o.o Živnice, Alfe-mi d.o.o Živnice, Zavod zdravstvenog osiguranja TK, Tvornica cementa Kakanj d.d. Kakanj, STUDEN-AGRANA d.o.o. Rafinerija šećera Brčko Distrikt.

Ovom prilikom želimo se zahvaliti svim učesnicima i nastojat ćemo da i u narednom periodu, shodno potrebama klijenata i izmjeni propisa, organizujemo edukativne radionice za korištenje ImelBis sistema.

O terminima i temama blagovremeno ćemo Vas obavještavati putem naše web stranice.

IMEL nominovan za priznanje „Najpoželjniji poslodavac“ 2017. godine!

Već jedanaestu godinu zaredom, vodeći portal za zapošljavanje u Bosni i Hercegovini – Posao.ba organizuje najveće istraživanje o percepciji najpoželjnijih kompanija na području BiH.

U kategoriji ICT sektora već drugu godinu za redom nominovana je naša kompanija.

Priznanje Najpoželjniji poslodavac je rezultat, odnosno potvrda snage brenda svakog poslodavca, s obzirom na to da se ne može kupiti niti steći bilo kojim putem osim na osnovu glasova ispitanika, u čemu se i ogleda njegova vrijednost.

Kako je istaknuto, ova nominacija poboljšava mogućnost rasta kompanije, vodstvo kompanije u sektoru i imidž kompanije u poslovnom svijetu, zatim dobar tretman zaposlenika i pozitivno radno okruženje i sigurnost radnog mjesta.

Proglašenju najpoželjnijih poslodavaca u našoj zemlji prethodi višemjesečno online istraživanje dostupno javnosti, koja daje svoj glas i ocjenjuje koje kompanije su prema njihovom mišljenju i iskustvu najatraktivnije za rad.

Ovo veliko istraživanje pokazalo je da su nominovani najpoželjniji poslodavci kompanije koje su ulaganjem u svoj brand, u ljude i njihov razvoj i jednakim poštovanjem koji pokazuju prema zaposlenima kao i prema svojim klijentima.

Glas za IMEL možete dati klikom na ovaj link (do 15. aprila)

Oglas za posao: Grafički dizajner i podrška u prodaji

Zbog povećanja obima posla Imel d.o.o. Lukavac raspisuje konkurs za radno mjesto:

  • Grafički dizajner i podrška u prodaji (m/ž) – 1 kandidat

Opis posla:

Tražimo vrijednu i odgovornu osobu za:

  • Rad na grafičkoj pripremi i izradi kataloga, newslettera i grafičkih materijala po potrebi
  • Osmišljavanje i realizacija kreativnih rješenja
  • Dizajniranje medija vizuelnog komuniciranja
  • Izrada i priprema preloma, reklamnih i drugih materijala
  • Podrška u prodaji IT opreme
  • Uređivanje sadržaja na online shop-u
  • Upravljanje asortimanom proizvoda i zalihama
  • Rad sa kupcima

Od Vas se očekuje da posjedujete:

  • SSS/VŠS/VSS, minimalno 2 godine radnog iskustva na poslovima kreativnih i grafičkih procesa samostalno ili unutar neke kompanije (priložiti kao dokaz radna postignuća/materijal)
  • Kreativnost i spremnost za usvajanje novih znanja i izazova
  • Sposobnost konceptualnog razmišljanja
  • Odgovornost i preciznost u radu
  • Sklonost timskom radu
  • Napredno znanje za rad na računaru
  • Izvrsno poznavanje Adobe i Corel paketa
  • Vozačka dozvola B kategorije
  • Dobro vladanje engleskim jezikom

Od nas možete očekivati:

  • Vrhunsko radno okruženje i rad u timu
  • Stimulativna primanja
  • Mogućnost usavršavanja
  • Kontinuirana edukacija

Svi kandidati svoj CV (Evropski format CV) trebaju poslati na adresu: posao@imel.ba uz napomenu: PRIJAVA ZA POSAO: Grafički dizajner i podrška u prodaji 

IMEL d.o.o. će na intervju u sjedište firme Imel d.o.o. Lukavac pozvati one koji uđu u uži izbor za posao.

Oglas ostaje otvoren do 24.3.2017. godine.

ImelBis radionica: „Evidencije o radnicima i radnom vremenu u skladu sa pravilnikom”

U korak sa izmjenama propisa i potrebama korisnika Imel d.o.o Lukavac, organizuje radionicu na temu „Evidencije o radnicima i radnom vremenu u skladu sa pravilnikom“. Cilj radionice je da upozna korisnike sa izmjenama u Imel Bis-u i pruži obuku za korištenje novih opcija.

Šta možete očekivati od radionice?

Polaznici će kroz radionicu biti upoznati sa zakonodavnim okvirom koji reguliše vođenje evidencije o radinicima i radnom vremenu kao i načinu na koji je to riješeno kroz naš program. Kroz praktičan rad prisutnima će se pokazati popunjavanje propisanih evidencija, korištenje već postojećih informacija iz programa kao i generisanje potrebnih izvještaja.

 Kome je radionica namijenjena? 

Radionica je namjenjena rukovodiocima službi i odjeljenja za upravljanje ljudskim resursima, službenicima za obračun plaća i računovođama. Broj učesnika je ograničen!

Kada se radionica održava?

Radionica će se održati u prostorijama Imel-a u Lukavcu, 14.03.2017 g. (Utorak) u periodu od 10:30 do 15:00 sati.

Rok za prijavu 13.03.2017.godine (utorak) do 13 sati.

Dodatne informacije na:

  • Email: edukacija@imel.ba;
  • Tel:  ++ 387 35 550-100; fax: ++ 387 35 553-503

Obavještenje za kupce i poslovne saradnike

Obavještavamo cijenjene kupce i poslovne saradnike da IMEL doo povodom Dana nezavisnosti Bosne i Hercegovine, u srijedu 1. Marta, neće raditi.

Završena implementacija softvera “Kontrola pristupa sa evidencijom radnog vremena” u HI Destilacija AD Teslić

Imel doo uspješno je implementirao softver „Kontrola pristupa sa evidencijom radnog vremena“ u hemijskoj industriji Destilacija AD Teslić.

Implementacija pomenutog softvera nastavak je poslovne saradnje, obzirom da Destilacija a.d. u planiranju i praćenju svog poslovanja koristi integralni informacioni sistem ImelBIS.

Softver za kontrolu pristupa i evidenciju radnog vremena olakšat će praćenje pristupa objektima i prostorijama pomoću uređaja za kontrolu pristupa i identifikacije pristupa putem RFID kartica, dok evidentirani podaci o pristupu pružaju informacije o početku i završetku radnog vremenu kao i ostalim kretanjima.

Projektovanje softvera za Kontrolu pristupa sa evidencijom radnog vremena izvršene je u skladu sa novim Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima i drugim licima angažovanim na radu (Službene novine Federacije BiH br. 92/16 od 18.11.2016. godine)

 

 

 

 

PRIJAVA: Kurs knjigovodstva – početni nivo

Imel doo Lukavac organizuje prvi ciklus edukacije Krus knjigovodstva – početni nivo u 2017. godini. Edukacija daje priliku svima koji su zainteresovani za knjigovodstvo da steknu praktično iskustvo. Pored teorijskog dijela kurs obuhvata i rad kroz program namijenjen za knjigovodstvo – Imel Bis. Na taj način polaznicima se približava rad u praksi i lakše usvaja naučeno. Nakon završetka kursa i uspješnog savladavanja tematike, polaznici dobijaju diplomu/uvjerenje o završenom Kursu knjigovodstva.

Početak: 07. Mart 2017. godine
Završetak: 04. Maj  2017. godine
Predviđeno trajanje kursa: 9 sedmica (36 časova – dva puta sedmično)
Termini: Utorkom i četvrtkom od 17:00

Program kursa se sastoji iz sedam modula:

  • Uvod u knjigovodstvo i upoznavanje sa bilansima,
  • PDV evidencije (KUF, KIF, PPDV, DPDV)
  • Sredstva preduzeća (stalna sredstva i sitan inventar),
  • Robno-materijalni tokovi (maloprodaja i veleprodaja),
  • Novčani tokovi (banke i blagajne),
  • Obračun plaća,
  • Računovodstvo proizvodnje.

Cijena kursa po polazniku: 350 KM. Plaćanje se vrši u 2 rate, prva prije početka edukacije (rezervacija mjesta), a druga nakon završenog prvog mjeseca.

Prijave možete slati do petka, 03. Marta 2017. godine.

Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas putem e-maila edukacija@imel.ba ili na broj: (035) 550 100

Prijava na kurs računovodstva

Kaspersky Lab: Platinum Partner priznanje za kompaniju IMEL

Dodjelom Platinum Partner priznanja, kompanija IMEL je potvrdila jedno od liderskih mjesta u implementaciji sigurnosnih rješenja u Bosni i Hercegovini i regiji. Platinum partner je najveće priznanje koje jedna kompanija može dobiti od Kaspersky Lab-a. Ovo priznanje je dokaz velikog broja implementacija antivirusnih rješenja, vrhunske usluge i te nivoa tehničke osposobljenosti.

Kaspersky-Platinum-Partner-in-2017

Ovo je najveće priznanje Kaspersky Laba za našu kompaniju,čiji smo partner još od 2008. godine. Samo u BiH više od 20.000 računara i serverskih sistema, kućnih korisnika, velikih kompanija ili vladinog sektora smo pokrili sa nekom od softverskih žaštita iz Kaspersky Lab-a. Bitno je napomenuti da svakodnevnom edukacijom iz oblasti cyber sigurnosti podižemo nivo kvaliteta podrške u vremenu kada iz godine u godinu internet i računarski kriminal postaje sve rasprostranjeniji, izjavila je Amra Brkić, marketing menadžer u kompaniji Imel.

Bitno je i napomenuti da je Imel do sada dva puta bio proglašeni i najboljim Kaspersky partnerom za istočnu i južnu europu a Platinum Partner je priznanje kao dokaz kontinuiranog i predanog rada.

Kompanija Kaspersky Lab osnovana je 1997. godine u Moskvi sa regionalnim uredima širom svijeta i vodeći je internacionalni proizvođač anitivirusnog software-a i paketa za kompletnu zaštitu informatičkih sistema (email, server, storage, virtuelizacijske platforme itd). Prvi na svijetu implementirali su heurističku analizu virusa i lingvističku analizu teksta te patentirali niz drugih sigurnosnih rješenja. Kaspersky AVP odlikuje velika brzina rada, pouzdanost i fleksibilnost. U komparativnim analizama sa AntiVirusnim proizvodima drugih kompanija redovno zauzimaju prvo mjesto, a dobitnici su brojnih nagrada i priznanja.

Implementacija sistema za trezorsko poslovanje u Općini Lukavac

Jučer su u općinskoj sali za sjednice prezentirana softversko rješenja za trezorsko poslovanje Općine. Riječ je o rješenjima koja su isključivo namijenjena organima javne uprave, a koja je prisutnim šefovima općinskih službi i uposlenicima predstavio Izudin Čeliković, glavni konsultant u kompaniji „Imel“.

ImelTrezor predstavlja integrisano softversko rješenje za podršku planiranja i praćenja izvršenja budžeta u Općinama i vanbudžetskim institucijama a obuhvata:

  • Planiranje i praćenje izvršenja budžeta,
  • Vođenje jedinstvenog računa  trezora,
  • Primjena propisane računovodstvene metodologije i standarda,
  • Centralizovan obračun i isplata plaća i naknada plaća,
  • Finansijsko izvještavanje,
  • Kontrola.

Ovaj poslovni sistem je predviđen za evidentiranje poslovnih događaja u trenutku i na mjestu nastajanja. Time se izbjegava višestruko evidentiranje poslovnih događaja, standardizuju poslovni procesi, povezuju poslovni dijelovi u jedinstvene poslovne cjeline, smanjuje mogućnost greške.

Trezorsko poslovanje pored već nabrojanih mogućnosti nudi niz alata kao što su praćenje i izdavanje rješenja za naplatu komunalnih naknada, upravljanje dokumentima, upravljanje i evidenciju ljudskih resursa i e-upravu.

Aplikacija ImelKomus olakšat će općinskim službama izdavanje rješenja za općinske naknade, tako da se u narednom periodu neće dešavati kašnjenja ili pogrešno izdata rješenja.

Za građana će pored ImelKomusa biti zanimljiva “E-uprava” koja će omogućiti stvaranje elektronske baze podataka i pružiti određeni vid usluga putem interneta što će smanjiti troškove i vrijeme. E – uprava pruža servise kao što su kupovina dokumenata, on-line plaćanje, elektronsko vijeće, registraciju dijaspore što za cilj ima transparentniju interakciju između Općine i građana, Općine i kompanija, ali i samih općinskih službi.

Načelnik Delić je istakao, da kada je o unutrašnjoj organizaciji Općine Lukavac riječ, uvođenje e-uprave je najznačaniji projekat koji će se realizirati ove godine, te da će potpuna informatizacija svih procesa u Općini, podići administrativni sistem na znatno viši nivo.

Načelnik je zadao ambiciozan plan, ali se iskreno nadam da ćemo zajedničkim snagama realizovati ovaj projekat u tekućoj godini. Izjavio je glavni konsultant kompanije Imel, Izudin Čeliković.

Implementacija softvera za kontrolu pristupa i evidenciju radnog vremena u kompaniji Schachermayer

Sredinom prošlog mjeseca Imel je potpisao Ugovor o implementaciji novog softvera za kontrolu pristupa sa evidencijom radnog vremena, kadrovska evidencija, obračun plata i sistem za upravljanje dokumentima sa austrijskom kompanijom Schachermayer.

Implementacija softvera za kontrolu pristupa ima za cilj da olakša praćenje pristupa objektima i prostorijama pomoću uređaja za kontrolu pristupa i identifikacije mogućnosti pristupa putem RFID kartica.

Na osnovu arhiviranja podataka o pristupu sistem pruža evidenciju o početku i završetku radnog vremenu.

Također, softver će olakšati procese vođenja kadrovske evidencije sa elektronskim obrascima za izdavanje rješenja o godišnjim odmorima, uvjerenjima i drugim potvrdama.

Prenos podataka i povezanost poslovnica na lokaciji Sarajevo, Banja Luka i Mostar omogućena je preko VPN mreže.

Projektovanje softvera za Kontrolu pristupa sa evidencijom radnog vremena izvršene je u skladu sa novim Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima i drugim licima angažovanim na radu (Službene novine Federacije BiH br. 92/16 od 18.11.2016. godine).

VIŠE: Kontrola pristupa i evidencija radnog vremena