Implementacija sistema za trezorsko poslovanje u Općini Lukavac

e-uprava-1-1

Jučer su u općinskoj sali za sjednice prezentirana softversko rješenja za trezorsko poslovanje Općine. Riječ je o rješenjima koja su isključivo namijenjena organima javne uprave, a koja je prisutnim šefovima općinskih službi i uposlenicima predstavio Izudin Čeliković, glavni konsultant u kompaniji „Imel“.

ImelTrezor predstavlja integrisano softversko rješenje za podršku planiranja i praćenja izvršenja budžeta u Općinama i vanbudžetskim institucijama a obuhvata:

  • Planiranje i praćenje izvršenja budžeta,
  • Vođenje jedinstvenog računa  trezora,
  • Primjena propisane računovodstvene metodologije i standarda,
  • Centralizovan obračun i isplata plaća i naknada plaća,
  • Finansijsko izvještavanje,
  • Kontrola.

Ovaj poslovni sistem je predviđen za evidentiranje poslovnih događaja u trenutku i na mjestu nastajanja. Time se izbjegava višestruko evidentiranje poslovnih događaja, standardizuju poslovni procesi, povezuju poslovni dijelovi u jedinstvene poslovne cjeline, smanjuje mogućnost greške.

Trezorsko poslovanje pored već nabrojanih mogućnosti nudi niz alata kao što su praćenje i izdavanje rješenja za naplatu komunalnih naknada, upravljanje dokumentima, upravljanje i evidenciju ljudskih resursa i e-upravu.

Aplikacija ImelKomus olakšat će općinskim službama izdavanje rješenja za općinske naknade, tako da se u narednom periodu neće dešavati kašnjenja ili pogrešno izdata rješenja.

Za građana će pored ImelKomusa biti zanimljiva “E-uprava” koja će omogućiti stvaranje elektronske baze podataka i pružiti određeni vid usluga putem interneta što će smanjiti troškove i vrijeme. E – uprava pruža servise kao što su kupovina dokumenata, on-line plaćanje, elektronsko vijeće, registraciju dijaspore što za cilj ima transparentniju interakciju između Općine i građana, Općine i kompanija, ali i samih općinskih službi.

Načelnik Delić je istakao, da kada je o unutrašnjoj organizaciji Općine Lukavac riječ, uvođenje e-uprave je najznačaniji projekat koji će se realizirati ove godine, te da će potpuna informatizacija svih procesa u Općini, podići administrativni sistem na znatno viši nivo.

Načelnik je zadao ambiciozan plan, ali se iskreno nadam da ćemo zajedničkim snagama realizovati ovaj projekat u tekućoj godini. Izjavio je glavni konsultant kompanije Imel, Izudin Čeliković.

Implementacija softvera za kontrolu pristupa i evidenciju radnog vremena u kompaniji Schachermayer

schachermayer

Sredinom prošlog mjeseca Imel je potpisao Ugovor o implementaciji novog softvera za kontrolu pristupa sa evidencijom radnog vremena, kadrovska evidencija, obračun plata i sistem za upravljanje dokumentima sa austrijskom kompanijom Schachermayer.

Implementacija softvera za kontrolu pristupa ima za cilj da olakša praćenje pristupa objektima i prostorijama pomoću uređaja za kontrolu pristupa i identifikacije mogućnosti pristupa putem RFID kartica.

Na osnovu arhiviranja podataka o pristupu sistem pruža evidenciju o početku i završetku radnog vremenu.

Također, softver će olakšati procese vođenja kadrovske evidencije sa elektronskim obrascima za izdavanje rješenja o godišnjim odmorima, uvjerenjima i drugim potvrdama.

Prenos podataka i povezanost poslovnica na lokaciji Sarajevo, Banja Luka i Mostar omogućena je preko VPN mreže.

Projektovanje softvera za Kontrolu pristupa sa evidencijom radnog vremena izvršene je u skladu sa novim Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima i drugim licima angažovanim na radu (Službene novine Federacije BiH br. 92/16 od 18.11.2016. godine).

VIŠE: Kontrola pristupa i evidencija radnog vremena

 

Oglas za popunu upraženjenog radnog mjesta

imel

Zbog povećanja obima posla Imel d.o.o. Lukavac raspisuje konkurs za radno mjesto:

  • Desktop programer (m/ž) – 1 kandidat

Uslovi za radno mjesto:

  • SSS/VŠS/VSS  smjer računarstvo i informatika;
  • Pripravnik ili osoba sa radnim iskustvom na poslovima desktop programera (sa opisom projekata na kojim ste radili i sa kojima se ponosite);
  • Dobre organizacijske, komunikacijske vještine i rad u timu;
  • Odgovornost i poštovanje zadatih rokova;
  • Vozačka dozvola B kategorije;
  • Dobro vladanje engleskim jezikom.

Neophodne vještine:

  • Razvoj .Net Windows forms aplikacija (VB, C#);
  • OOP programiranje;
  • Microsoft SQL server;
  • Visual Studio;
  • Crystal reports.

Poželjne vještine:

  • Razvoj windows servisa;
  • Poznavanje XML, JSON;
  • Poznavanje LINQ-a.
  • Poznavanje GIT-a i Scrum-a.

Šta kandidati mogu očekivati:

  • Vrhunsko radno okruženje, timska podrška i stimulativna primanja;
  • Kontinuirana mogućnost edukacije i napredovanja;
  • Stalan radni odnos na neodređeno vrijeme;
  • Stabilan portfolio proizvoda i usluga.

Svi kandidati trebaju poslati svoj CV (Evropski format CV) koji će sadržavati i portfolio / prethodne radove, kao i obaviti informativni razgovor.

Kandidati koji ispunjavaju uslove, bit će pozvani na intervju u sjedište firme Imel d.o.o. Lukavac. Aplicirati možete putem email-a:

posao@imel.ba. Oglas ostaje otvoren do 06.01.2017. godine.

 

Obavještenje za korisnike usluga: Od januara novi cjenovnik usluga

imel

Značajne promjene tržišnih uslova u IT sektoru rezultirale su povećanje cijena usluga iz ove oblasti. Shodno tome sve svoje klijente obavještavamo da je od 1. Januara 2017. godine u primjeni novi cjenovnik naših usluga.

Korisnici ugovora o saradnji imaju povlaštene cijene usluga i ostale benefite ugovora.

Korisnici ugovora “Pravo na nove verzije” imaju pravo na nove verzije software-a, i zajedno sa ostalim korisnicima plaćaju punu cijenu usluga.

 

Završen III ciklus edukacije „Kurs knjigovodstva – početni nivo“

20161209_132411U četvrtak 08.12.2016.godine u prostorijama Imel doo Lukavac uprličena je dodjela uvjerenja polaznicima trećeg ciklusa edukacije „Kurs knjigovodstva – početni nivo“.  Edukaciju je pohađalo i uspješno završilo sedam kandidata.

Polaznici su istakli da su zadovoljni organizacijom, planom rada i predavanjima, te da bi prepručili kurs svima onima koji žele da se bave knjigovodstvom a nedostaje im potrebnog znanja i praktičnog iskustva.

U okviru nastave pored teorijskog dijela u svakoj oblasti, polaznici su imali priliku da rade i praktičan dio kroz poslovni softver ImelBis. Obrađene su sledeće teme:

  • Uvod u knjigovodstvo i upoznavanje sa bilansima,
  • PDV evidencije (KUF, KIF, izrada PDV prijave i DPDV obrazca),
  • Stalna sredstava i sitan inventar),
  • Robno-materijalni tokovi (veleprodaja i maloprodaja – nabavka robe, prelokacije, prodaja i nivelacije),
  • Novčani tokovi (evidentiranje novčanih tokova kroz blagajnu i izvode),
  • Obračun plaća ( obračun plaće zaposlenika u skladu sa zakonskim propisima),
  • Računovodstvo proizvodnje,

Cilj kursa je da navedenu tematiku približi kandidatima i da ih osposobi za samostalan rad u knjigovodstvu.

Direktor kompanije IMEL Mevludin Čeliković gost Business cafea

mevludin

Na 15. po redu Business cafea koji je održan u Atrium sali hotela Europe 30. novembra u Sarajevu, organizator Agencija Global Market Solutions, govornik je bio Mevludin Čeliković, direktor kompanije Imel-a.

Počinjući svoju priču direktor kompanije Imel koja je na tržištu prisutna 20 godina i bavi se projektovanjem poslovnih informacionih sistema, proizvodnjom i implementacijom softvera, poslovnim konsaltingom, prometom IT opreme i operativnim sistemima kaže kako je njegov, kao i svaki drugi početak bio težak sa puno problema i nepoznanica. Stoga je smatra svaku ideju potrebno dobro razraditi, vjerovati u sebe i rezultat neće izostati.

mevludin1

Također, kao jako važan detalj istakao je ljudski resurs, jer kako kaže uz sve što stvarate morate imati ljude oko sebe, koje trebate uvijek saslušati.

Kaže pustite ljude da razmišljaju glasno, jer možda se baš iz tog razmišljanja rodi najbolja ideja.

Podcrtao je da za održanje kontinuiteta u svakom poslu mora postojati ljubav prema onome čime se bavite i želja da se on iznese.

mevludin2

Čeliković je pojasnio da provode i kontinuiranu edukaciju koju je prošlo više od 6.000 ljudi, kako njihovih radnika tako i svih partnera i komitenata, na različitim poljima informatičke i poslovne edukacije.

Vrijednost eventa su prepoznali i podržali ProCredit banka i BH Telecom.

Učenici Elektro mašinske škole u posjeti našoj kompaniji

U utorak u okviru „Globalne sedmice poduzetništva“ (Global Entrepreneurship Week) u TK, kompanija IMEL Lukavac bila je domaćin učenicima JU Mješovita srednja elektro-mašinske škole Lukavac, smjer tehničari računarstva i predstavnicima Ministarstva razvoja i poduzetništva TK.

4-1

Učenicima kao i predstavnicima ministarstva obratio se vlasnik kompanije g. Izudin Čeliković, koji je istakao važnost promjene načina razmišljanja o profesionalnoj orjentacijii, viziji radnog osposobljavanja i angažovanja učenika u narednom periodu.

1

Gospodin Čeliković naglasio je da će u narednom periodu zainteresovani učenici moći steći praktična iskustva i dodatnu edukaciju u kompaniji Imel, a za one koji pokažu posebne vještine i znanja iz ove oblasti postat će dio IMEL tima.

3

U sklopu posjete učenici su imali priliku upoznati se sa radom razvojnog tima za softver , ali i ostalim odjelima ove kompanije.

JUNIOR FRONTEND PROGRAMER (m/ž) – 2 pozicije

imel

Zbog povećanja obima posla Imel d.o.o. Lukavac raspisuje konkurs za radno mjesto frontend programer – 2 izvršioca.

VJEŠTINE I POTREBNO ZNANJE

1. Dobro poznavanje HTML5, CSS3 i JavaScript
2. PHP-a i baze podataka ti nisu strane
3. Iskustvo sa nekim od content management sistema (poželjno WordPress)
4. Razumiješ što je responsive design
5. Imaš sposobnost prepoznavanja i ispravljanja browser-specific problema
6. Znaš analizirati izazove i probleme kako bi pronašao najkvalitetnije rješenje

ŠTA OČEKUJEMO OD TEBE?

Pozicija je juniorska, namijenjena je ljudima kojima će ovo biti prvi posao i očekuje se da ćete biti spremni puno učiti, pa ne očekujemo da vrhunski znate sve navedeno u opisu posla. Prednost je poznavanje engleskog i/ili njemačkog jezika.

GDJE ĆES RADITI, RADNO VRIJEME I PLATA!

Mi se nalazimo u Lukavcu a radno vrijeme je klizno. Ako voliš da duže spavaš, slobodno dođi kasnije i ostani duže na poslu.
Količina iskustva, znanja, brzina snalaženja, kvaliteta rada su varijable koje utječu na platu. Postoji mogućnost napredovanja i rasta plate s vremenom, to je do tebe.

KAKO SE PRIJAVITI?

Svi kandidati trebaju dostaviti:

  1. CV (Evropski format CV)
  2. Motivaciono pismo (navedite zašto mislite da ste najbolji kandidat za ovaj posao)
  3. Link od barem jednog rada sa kratkim opisom projekta. To može biti i projekat za učenje.

Kandidati koji ispunjavaju uslove, bit će pozvani na intervju u sjedište firme Imel d.o.o. Lukavac. Aplicirati možete putem email-a: posao@imel.ba
Konkurs ostaje otvoren do: 02.12.2016. godine.

Oglas za popunu upraženjenog radnog mjesta

imel

Radno mjesto: Tehnolog u proizvodnji hrane

Opis radnog mjesta:

  • Poslovi uspostave proizvodnje mliječnih proizvoda i prerade voća i povrća;
  • Koordinacija rada i vođenje tehnoloških procesa, davanja uputa zaposlenicima, praćenje svojstava i kvaliteta ulaznih sirovina,
  • Praćenje ostvarivanja očekivanog kvaliteta proizvoda, odobravanja finalnog proizvoda, učestvovanje u radu tima za kvalitet, osiguravanje obavljanja proizvodnje hrane u skladu s propisima i normama za sigurnost i kvalitet hrane, aktivno učestvovanje u izradi i dorađivanju dokumentacije u sistemima kvalitete i sigurnosti hrane, osiguravanje sljedivosti unutar proizvodnje, odobravanje označavanja proizvoda;
  • Vođenje svih propisanih i dogovorenih evidencija (radni nalozi, dnevnik proizvodnje, utrošak materijala, i dr.)
  • Osiguravanje higijenskih uvjeta proizvodnje i pridržavanja Dobre higijenske prakse;
  • Održavanje kvalitetne komunikacije i saradnje s drugim voditeljima odjeljenja u preduzeću;
  • Provođenje mjera zaštite na radu u proizvodnji.

Poželjne kvalifikacije i osobine:

  • Razvijen interes za prirodne nauke, u prvom redu hemiju i biologiju;
  • Razvijen smisao za tehničke probleme;
  • Odgovornost i samostalnost u donošenju odluka;
  • Poželjno znanja iz drugih disciplina, kao što su poslovanje i marketing, sposobnost organizovanja rada i rukovođenja;
  • Sposobnost dobre usmene i pismene komunikacije.

Stručna osposobljenost:

  • Tehnološki fakultet prehrambenog ili hemijskog smjera sa ili bez radnog iskustva.

Svi kandidati trebaju poslati svoj CV (Evropski format CV) koji će sadržavati prethodne radove i poslove.

Kandidati koji ispunjavaju uslove, bit će pozvani na intervju u sjedište firme Imel d.o.o. Lukavac. Aplicirati možete putem email-a: posao@imel.ba ili prijavu dostaviti u sjedište firme: Skendera Kulenovića bb 75 300 Lukavac.

Oglas ostaje otvoren do 18.11.2016. godine.

Da li ste se susreli sa hakerskim napadima?

cyber_attack_stock_image-100612807-orig

U poslednje vrijeme primjećen je značajan porast poziva od naših klijenata koji su se susreli sa problemom napada putem interneta. Radi se o napadu na računarski uređaj sa zlonamjernim programima u cilju onemogućavanja njegovog korištenja a sa druge strane nelegalnog sticanja koristi putem ucjenjivanja žrtava.

Napadi uključuju sljedeće aktivnosti:

  • Zaključavanje uređaja, kao relativno jednostavan problem za rješavanje ili
  • Kriptovanje podataka, kao veoma težak problem za rješavanje.

Neki od primjera zlonamjernih programa za ucjenjivanje žrtava su:

  1. Reveton,
  2. CryptoLocker,
  3. Locky,
  4. Cerber

3. Šta se dešava nakon napada?

Nakon što se onemogući pristup podacima na uređajima koji su „zaraženi“, obično se pojavljuje poruka sa tekstom u kojem se zahtjeva da se određeni iznos novca uplati na „njihov“ račun da bi se omogućio ponovni pristup podacima. 

Ukoliko firma „žrtva“ nema ažuran bekap podataka, jedino preostaje da se izvrši uplata navedenog novčanog iznosa.

U većini slučajeva, čak i nakon uplate navedenog novčanog iznosa, napadač ne omogućava pristup zaključanim podacima čime se dodatno povećava nastala šteta.

Za zaštitu od ovakvih vrsta napada preporučujemo sljedeće:

  1. Spriječiti zlonamjerni softver Instalirati kvalitetan, pouzdan i provjeren softver za zaštitu od zlonamjernog softvera. Naša provjerena preporuka je Kaspersky Business rješenja;
  2. Implementirati bekap podataka Raditi bekap važnih podataka na više lokacija, prvenstveno na eksterni medij;
  3. Kontrolisati i ograničiti pristup podacima Implementirati pristup prema principu „najmanjih privilegija“, ograničiti administratoski pristup.
  4. Postaviti sigrnosna podešenja i centralizovano upravljati IT infrastrukturom Implementirati domenski režim rada u mreži.

Naš tim stručnjaka može Vam ponuditi i implementirati kvalitetno rješenje koje sadrži sve prethodno navedene stavke i učiniti Vašu organizaciju sigurnom od hakerskih napada.