Održana informativna radionica na temu: „Trgovačke knjige u skladu sa novim pravilnikom“

DSC_8622

U petak 04.03.2016. godine u prostorijama kompanije IMEL, održana je radionica na temu „Trgovačke knjige u skladu sa novim pravilnikom“.

Radionica je bila informativnog karaktera sa ciljem da upozna korisnike sa izmjenama u Pravilniku o obliku, sadržaju i načinu vođenja trgovačih knjiga. Budući da je dozvoljeno elektronsko vođenje trgovačkih knjiga: TKM, TKV i TKU na radionici je demonstrirano kako je to riješeno kroz ImelBIS, sofisticirani software naše kompanije na čijem razvoju se radi više od 20 godina.

DSC_8615

Radionici su prisustvovali predstavnici firmi: Džananović Petrol, Great, Fam 3, Kuvvet, Annoa, Kopex-Sarajlić, Agencija M Economik, Radius  i Mlin Ivo i Bele.

Uslov za korištenje ove opcije je instalacija nove verzije softvera. Za korisnike koji imaju Ugovor o saradnji ova opcija je dostupna bez posebne naknade.

DSC_8613

Imel d.o.o će i u narednom periodu organizovati radionice na različite teme u skladu sa novinama u zakonu i potrebama korisnika.

DSC_8617

IMEL uspješno implementirao standard sigurnosti ISO 27001

DSC_8544

U petak je u prostorijama kompanije IMEL uručen Certifikat za standard sigurnosti ISO 27001 od strane auditorske kuće DQS BH-BH Cert Sarajevo (DQS Deutsche Gesellschaft zur Zertifizierung von Management systemen mbH Frankfurt am Meina).

DSC_8550

Bezbijednost informacija postaje sve važnija u modernom društvu a savremeni državni i privredni subjekti sve više zavise od Informaciono-komunikacione (IKT) infrastrukture. To omogućava protok velike količine informacija između subjekata, ali ujedno izlaže informacije i informacione sisteme brojnim prijetnjama.

DSC_8582

Implementacija ovog standarda provodi se već tri godine obzirom da se radi o složenom standardu koji se odnosi na zaštitu i bezbijednost informacija a time i know-how, kroz sistematski i proaktivan pristup za identifikovanje i borbu protiv čitavog niza potencijalnih rizika kojima su izložene informacije firme. Upravljajući rizikom po bezbijednost informacija, smanjuje se vjerovatnoća pojave nepredviđenih situacija (prijetnji) na minimum. Izjavio je vlasnik kompanije IMEL i glavni konsultant, Izudin Čeliković.

DSC_8569

Drugi segment ISO 270001 je zaštita i bezbijednost podataka i informacija IMEL-ovih klijenata i poslovnih partnera.

DSC_8548

Izvori prijetnji mogu biti interni, eksterni ili slučajni, a sve češće prijetnje nastaju usled zloupotrebe novih tehnologija. IMEL je certifikacijom internacionalnog standarda ISO 27001 dokazao da efektivno i efikasno upravlja rizicima.

PRIJAVA: Kurs knjigovodstva – početni nivo

IMEL Lukavac u sklopu novootvorenog edukativnog centra organizuje KURS KNJIGOVODSTVA. Nove prostorije su tehnički u potpunosti osposobljene po najvećim standardima i raspolažu adekvatnom informatičkom i tehničkom opremom.

Kurs je prilagođen svima koji žele da nauče nešto novo i povećaju svoju konkurentnost na tržištu rada. Pored teorijskog dijela kurs obuhvata i praktičan rad kroz program namijenjen za knjigovodstvo.

Na taj način polaznicima se približava rad u praksi i lakše usvaja naučeno. Nakon završetka kursa i uspješnog savladavanja tematike, polaznici dobijaju diplomu/uvjerenje o završenom Kursu knjigovodstva.

Početak: 07. Marta 2016. godine
Završetak: 09.05.2016. godine
Predviđeno trajanje kursa: 9 sedmica (36 časova – dva puta sedmično)
Termini: Ponedjeljkom i četvrtkom

Program kursa se sastoji iz sedam modula:

  • Uvod u knjigovodstvo i upoznavanje sa bilansima,
  • PDV evidencije,
  • Sredstva preduzeća,
  • Robno-materijalni tokovi (maloprodaja i veleprodaja),
  • Računovodstvo proizvodnje,
  • Novčani tokovi,
  • Obračun plaća.

Cijena kursa po polazniku: 350 KM.

Prijave možete slati do petka, 04.03.2016. godine putem na e-mail edukacija@imel.ba

Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas putem e-maila ili na broj: (035) 550 100

Prijaviti se možete putem obrasca:

Prijava na kurs računovodstva

Raspisan konkurs za dva radna mjesta

Zbog povećanja obima posla Imel d.o.o. Lukavac raspisuje konkurs za radno mjesto:

  • Desktop programer (m/ž) – 2 kandidata

Uslovi za radno mjesto:

  • SSS/VŠS/VSS  smjer računarstvo i informatika;
  • Pripravnik ili osoba sa radnim iskustvom na poslovima desktop programera (sa opisom projekata na kojim ste radili i sa kojima se ponosite);
  • Dobre organizacijske, komunikacijske vještine i rad u timu;
  • Odgovornost i poštovanje zadatih rokova;
  • Vozačka dozvola B kategorije;
  • Dobro vladanje engleskim jezikom.

Neophodne vještine:

  • Razvoj .Net Windows forms aplikacija (VB);
  • OOP programiranje;
  • Microsoft SQL server;
  • Visual Studio;
  • Crystal reports;

Poželjne vještine:

  • Razvoj windows servisa;
  • Poznavanje XML, JSON;
  • Poznavanje LINQ-a.

Šta kandidati mogu očekivati:

  • Vrhunsko radno okruženje, timska podrška i stimulativna primanja;
  • Kontinuirana mogućnost edukacije i napredovanja;
  • Stalan radni odnos na neodređeno vrijeme;
  • Stabilan portfolio proizvoda i usluga.

Svi kandidati trebaju poslati svoj CV (Evropski format CV) koji će sadržavati i portfolio / prethodne radove, kao i obaviti informativni razgovor.

Kandidati koji ispunjavaju uslove, bit će pozvani na intervju u sjedište firme Imel d.o.o. Lukavac. Aplicirati možete putem email-a: info@imel.ba. Oglas ostaje otvoren do 20.01.2016 godine.

Obavještenje za korisnike IMEL aplikacija

Poštovani korisnici,

Želimo Vas obavijestiti da u cilju poboljšanja novih verzija, IMEL aplikacije koriste nove tehnologije pa je moguće doći u situaciju da aplikacije nisu podržane na starijim Microsoft operativnim sistemima jer za iste više nema ni zvanične podrške.

Zvanična podrška za Microsoft Windows XP operativni sistem je prestala 08.04.2014.

Zvanična podrška za Microsoft Windows Server 2003 operativni sistem je prestala 14.07.2015.

Shodno tome, ukoliko želite instalaciju nove verzije programa Imel aplikacija, neophodno je obezbjediti operativni sistem koji je zvanično podržan (minimalno Windows 7 i Microsoft Windows Server 2008).

Usluge savjetovanja i prelaska na novi operativni sistem može Vam pružiti naš servis.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na broj (035) 550 100

S poštovanjem!

SRETNA NOVA GODINA

Svim našim poslovnim partnerima i kupcima želimo da ove i predstojeće praznike provedu u krugu porodice, a da 2016. godinu provedu u zdravlju, sreći i ljubavi.

unnamed

Konkurs za radno mjesto: Serviser računarske opreme

Zbog povećanja obima posla Imel d.o.o. Lukavac raspisuje konkurs za radno mjesto:

Serviser računarske opreme (m/ž) – 1 kandidat

Uslovi za radno mjesto:

  • SSS/VŠS/VSS
  • Dobre organizacijske, komunikacijske vještine i rad u timu;
  • Odgovornost i poštovanje zadatih rokova;
  • Vozačka dozvola B kategorije;
  • Dobro vladanje engleskim jezikom.
  • Izuzetan nivo poznavanja računarskog hardvera i softvera
  • Poželjno iskustvo u poslovima servisiranja, popravke i sklapanja računara

Opis posla:

  • Održavanje i popravka računara, štampača, fiskalnih uređaja i ostale računarske opreme
  • Konfiguracija i instalacija aktivne i pasivne mrežne opreme
  • Dijagnostika i otklanjanje kvarova
  • Zamjena i popravka uređaja i komponenti
  • Instalacija OS-a i kompletnog pratećeg softvera
  • Rad na terenu

Poželjne kvalifikacije:

  • Napredna administracija operativnih sistema
  • Posjedovanje tehničkih IT certifikata

Šta kandidati mogu očekivati:

  • Vrhunsko radno okruženje, timska podrška i stimulativna primanja;
  • Kontinuirana mogućnost edukacije i napredovanja;
  • Stalan radni odnos na neodređeno vrijeme;
  • Stabilan portfolio proizvoda i usluga.

Svi kandidati trebaju poslati svoj CV (Evropski format CV) koji će sadržavati i portfolio/prethodne radove, kao i obaviti informativni razgovor.

Kandidati koji ispunjavaju uslove, bit će pozvani na intervju u sjedište firme Imel d.o.o. Lukavac.

Aplicirati možete putem email-a: info@imel.ba sa naznakom: “Prijava za posao servisera“.

Oglas ostaje otvoren do 18.01.2016 godine.

Bijeljina: Imel održao konferenciju „Kako unaprijediti poslovanje uz primjenu savremenih tehnologija“

29. oktobra 2015. godine u prostorijama Privredne komore Bijeljina održana je treća po redu regionalna konferencija na temu „Kako unaprijediti poslovanje uz primjenu savremenih tehnologija“.

Predstavnici kompanije IMEL su predstavili savremena tehnološka rješenja u poslovnom svijetu koja imaju za cilj da olakšaju praćenje poslovanja, učine ga sigurnijim i štede vrijeme.

Konferencija je bila namijenjena svima, javnom i realnom sektoru (proizvodnom, trgovačkom i uslužnom) koji žele da unaprijede svoje poslovanje a neki od učesnika su predstavnici kompanija: PI SavaSemberija, M-Optic, Pansion, Agromehanika, Megadrvo…

Predstavljena su software-ska rješenja sa osvrtom kroz praksu: “Elektronsko upravljanje dokumentima”, “Elektronsko poslovanja u javnoj upravi” i “On-line trgovina” koje je predstavila Amra Brkić, dipl.oec dok je software-sko rješenje “Proces upravljanje proizvodnjom po narudžbi” prezentirao Senad Kapetanović, dip.oec.

Ovo je bila odlična prilika da se učesnici međusobno upoznaju i razmjene iskustva sa konsultantima iz Imel-a.

Za potrebe kompanije “Tesco” Tuzla: Izvršena implementacija android aplikacije mCom

IMAG1260

U prethodnom periodu Razvojni tim kompanije IMEL uspješno je za potrebe kompanije “Tesco” d.o.o. Tuzla okončao proces implementacije aplikacije mCom rađene na Android platformi.

Riječ je o android aplikaciji koju su razvili naši članovi razvojnog tima i koja omogućava da komercijalista putem mobilnog uređaja vrši narudžbu za svog klijenta.

Komercijalista ima informacije o artiklima, dostupnim količinama, cijenama, rokovima dostave. Pregled svih dosadašnjih otvorenih i zatvorenih narudžbi, prometu i otvorenim stavkama itd.  Komunikacija se vrši putem interneta a obrada narudžbi je moguća u offline režimu rada. Sinhronizacija podataka se vrši odmah nakon spajanja na sistem a naružbe se šalju u trenutku nakon potvrde od strane komercijaliste.

Bitno je napomenuti da android aplikacija mCom može raditi kao samostalna, ali i integrisana sa ImelBis informacionim sistemom.

Primopredaju u ime kompanije IMEL je izvršio šef razvojnog tima, Emir Osmanović i Zlata Kalesić, predstavnica kompanije Tesco d.o.o. Tuzla.

Više o aplikaciji mCom možete saznati putem telefona: (035) 550 101 ili email-a: info@imel.ba

Imel uzeo učešće na 28. Međunarodno savjetovanje „Arhivska praksa“

U Tuzli je 1. i 2. oktobra 2015 godine održano 28. Međunarodno savjetovanje „Arhivska praksa“ koje je okupilo oko 300 arhivskih stručnjaka i zaposlenika u registraturama iz šest zemalja našeg regiona i šire (Italija, Češka, Slovenija, Hrvatska, Srbija, Republika Makedonija i BiH).

123

Skup je, u ime pokrovitelja, otvorio ministar za obrazovanje, nauku, kulturu i sport Tuzlanskog kantona mr. sc. Izet Jagodić, a brojne pohvale i ovog puta za visok nivo organizacije stigle su iz regiona.

12144918

Imel je imao čast da na ovako prestižno-naučnom skupu arhivista prezentira softverska rješenja koja imaju za cilj da pomognu arhivistima u njihovim svakodnevnim poslovima i učine njihovo poslovanje jednostavnijim i sigurnijim. Prezentiran je Sistem za upravljanje dokumentima DMS i Elektronsko poslovanje u javnoj upravi – eUprava.

Sistem za upravljanje dokumentima omogućava organizaciju  prijema, obrade, stvaranja, praćenja,  arhiviranja, pretraživanja  i izlučivanja dokumenata uz podršku informacionih tehnologija. Softver je namjenjen i javnom i realnom sektoru.

DSCN6997 (2)

Softver eUprava namjenjen je javnom sektoru i podrazumijeva modernu i korisnički orijentisanu komunikaciju javne uprave (općine, ministarstva, direkcije, agencije) i svih ostalih društvenih subjekata, pre svega građana, privrednih subjekata ali i javne uprave međusobno. E-uprava se može posmatrati od “on-line pristupa servisima ” do “alata za  izgradnju i obnovu demokratije.

12072697

Prezentirana softverska rješenja omogućavaju uštedu vremena, novca, prostora, ugodniji način obavljanja radnih zadataka ali i života.