Bijeljina: Imel održao konferenciju „Kako unaprijediti poslovanje uz primjenu savremenih tehnologija“

29. oktobra 2015. godine u prostorijama Privredne komore Bijeljina održana je treća po redu regionalna konferencija na temu „Kako unaprijediti poslovanje uz primjenu savremenih tehnologija“.

Predstavnici kompanije IMEL su predstavili savremena tehnološka rješenja u poslovnom svijetu koja imaju za cilj da olakšaju praćenje poslovanja, učine ga sigurnijim i štede vrijeme.

Konferencija je bila namijenjena svima, javnom i realnom sektoru (proizvodnom, trgovačkom i uslužnom) koji žele da unaprijede svoje poslovanje a neki od učesnika su predstavnici kompanija: PI SavaSemberija, M-Optic, Pansion, Agromehanika, Megadrvo…

Predstavljena su software-ska rješenja sa osvrtom kroz praksu: “Elektronsko upravljanje dokumentima”, “Elektronsko poslovanja u javnoj upravi” i “On-line trgovina” koje je predstavila Amra Brkić, dipl.oec dok je software-sko rješenje “Proces upravljanje proizvodnjom po narudžbi” prezentirao Senad Kapetanović, dip.oec.

Ovo je bila odlična prilika da se učesnici međusobno upoznaju i razmjene iskustva sa konsultantima iz Imel-a.

Za potrebe kompanije “Tesco” Tuzla: Izvršena implementacija android aplikacije mCom

IMAG1260

U prethodnom periodu Razvojni tim kompanije IMEL uspješno je za potrebe kompanije “Tesco” d.o.o. Tuzla okončao proces implementacije aplikacije mCom rađene na Android platformi.

Riječ je o android aplikaciji koju su razvili naši članovi razvojnog tima i koja omogućava da komercijalista putem mobilnog uređaja vrši narudžbu za svog klijenta.

Komercijalista ima informacije o artiklima, dostupnim količinama, cijenama, rokovima dostave. Pregled svih dosadašnjih otvorenih i zatvorenih narudžbi, prometu i otvorenim stavkama itd.  Komunikacija se vrši putem interneta a obrada narudžbi je moguća u offline režimu rada. Sinhronizacija podataka se vrši odmah nakon spajanja na sistem a naružbe se šalju u trenutku nakon potvrde od strane komercijaliste.

Bitno je napomenuti da android aplikacija mCom može raditi kao samostalna, ali i integrisana sa ImelBis informacionim sistemom.

Primopredaju u ime kompanije IMEL je izvršio šef razvojnog tima, Emir Osmanović i Zlata Kalesić, predstavnica kompanije Tesco d.o.o. Tuzla.

Više o aplikaciji mCom možete saznati putem telefona: (035) 550 101 ili email-a: info@imel.ba

Imel uzeo učešće na 28. Međunarodno savjetovanje „Arhivska praksa“

U Tuzli je 1. i 2. oktobra 2015 godine održano 28. Međunarodno savjetovanje „Arhivska praksa“ koje je okupilo oko 300 arhivskih stručnjaka i zaposlenika u registraturama iz šest zemalja našeg regiona i šire (Italija, Češka, Slovenija, Hrvatska, Srbija, Republika Makedonija i BiH).

123

Skup je, u ime pokrovitelja, otvorio ministar za obrazovanje, nauku, kulturu i sport Tuzlanskog kantona mr. sc. Izet Jagodić, a brojne pohvale i ovog puta za visok nivo organizacije stigle su iz regiona.

12144918

Imel je imao čast da na ovako prestižno-naučnom skupu arhivista prezentira softverska rješenja koja imaju za cilj da pomognu arhivistima u njihovim svakodnevnim poslovima i učine njihovo poslovanje jednostavnijim i sigurnijim. Prezentiran je Sistem za upravljanje dokumentima DMS i Elektronsko poslovanje u javnoj upravi – eUprava.

Sistem za upravljanje dokumentima omogućava organizaciju  prijema, obrade, stvaranja, praćenja,  arhiviranja, pretraživanja  i izlučivanja dokumenata uz podršku informacionih tehnologija. Softver je namjenjen i javnom i realnom sektoru.

DSCN6997 (2)

Softver eUprava namjenjen je javnom sektoru i podrazumijeva modernu i korisnički orijentisanu komunikaciju javne uprave (općine, ministarstva, direkcije, agencije) i svih ostalih društvenih subjekata, pre svega građana, privrednih subjekata ali i javne uprave međusobno. E-uprava se može posmatrati od “on-line pristupa servisima ” do “alata za  izgradnju i obnovu demokratije.

12072697

Prezentirana softverska rješenja omogućavaju uštedu vremena, novca, prostora, ugodniji način obavljanja radnih zadataka ali i života.

Održana konferencija “Kako unaprijediti poslovanje uz primjenu savremenih tehnologija”

22. septembra 2015. godine u prostorijama Kantonalne komore Tuzla je održana konferencija na temu „Kako unaprijediti poslovanje uz primjenu savremenih tehnologija“. Organizator konferencije je kompanija IMEL čiji su predstavnici predstavili savremena tehnološka rješenja u poslovnom svijetu koja imaju za cilj da olakšaju praćenje poslovanja, učine ga sigurnijim i štede vrijeme.

IMEL doo jučer je u prostorijama Kantonalne privredne komore Tuzla organizovao konferenciju na temu   „Kako unaprijediti poslovanje uz primjenu savremenih tehnologija“ . Programom konferencije predstavljena su savremena tehnološka rješenja u poslovnom svijetu koja imaju za cilj da olakšaju praćenje poslovanja, učine ga sigurnijim i štede vrijeme.

[Not a valid template]

Konferencija je bila namijenjena svima, javnom i realnom sektoru (proizvodnom, trgovačkom i uslužnom) koji žele da  unaprijede svoje poslovanje.

Predstavljena su sledeća softverska rješenja sa osvrtom kroz praksu:

Elektronsko upravljanje dokumentima predstavila je Sadina Šabanović mr.sci

Elektronsko poslovanja u javnoj upravi i  jednostavnu On-line trgovinu predstavila je Amra Brkić dipl.oec

Proces upravljanje proizvodnjom po narudžbi prezentirao je Senad Kapetanović dip.oec

Također, Imel je predstavio grant sredstva namijenjena za finansiranje prezentiranih softverskih rješenja.

Ovo je bila odlična prilika da se učesnici međusobno upoznaju i razmjene iskustva sa postojećim Imel korisnicima i konsultantima iz Imel-a

Obavještenje za kupce i poslovne saradnike

Obavještavamo cijenjene kupce i poslovne saradnike da IMEL doo povodom islamskog praznika Kurban bajrama u četvrtak 24. septembra neće raditi.

Svim pripadnicima islamske vjeroispovjesti želimo da bajramske praznike provedu u miru, slozi, zdravlju i blagostanju, sa svojim porodicama, prijateljima i komšijama.

 

POZIV: „Kako unaprijediti poslovanje uz primjenu savremenih tehnologija“

Poštovani,

IMEL doo u saradnji sa Kantonalnom privrednom komorom Tuzla organizuje konferenciju na temu:

„Kako unaprijediti poslovanje uz primjenu savremenih tehnologija“.

koja će se održati u zgradi Kantonalne privredne komore Tuzla, 22. septembra 2015. godine u 11 sati.

KONFERENCIJA JE BESPLATNA.

Potvrdu učešća možete izvršiti na mail adresu edina@kpktz.ba ili na broj telefona 035/258-260. Kontakt osoba Edina Kurtić.
Nadamo se da ćete prepoznati značaj ovog događaja i odvojiti vrijeme da prisustvujete konferenciji.

S poštovanjem

letak

Oglas za posao: Potreban prodavac tehničke robe

Zbog povećanja obima posla Imel d.o.o. Lukavac raspisuje konkurs za radno mjesto.

– Prodavac tehničke robe (m/ž) – 1 kandidat

Opis posla:
• Razvoj i unaprjeđenje maloprodaje i online prodaje
• Upravljanje asortimanom proizvoda i zalihama
• Planiranje prodajnih aktivnosti i prodajnih akcija
• Kontinuirano praćenje i analiza tržišta
• Rad sa kupcima i dobavljačima

Uslovi za radno mjesto:
• SSS/VŠS/VSS;
• Pripravnik ili osoba sa radnim iskustvom na poslovima prodaje;
• Dobre organizacijske, komunikacijske vještine i rad u timu;
• Odgovornost i poštovanje zadatih rokova;
• Vozačka dozvola B kategorije;
• Dobro vladanje engleskim jezikom;

a) Neophodne vještine:

• Poznavanje rada na računaru (Word, Excel, Outlook, Internet);
• Afinitet za prodaju i usluživanje kupaca;
• Izražena komunikativnost, prodajne i pregovaračke vještine

Nudimo
• Vrhunsko radno okruženje i timska podrška;
• Obuku za rad i edukaciju tokom rada od strane iskusnih prodavaca;
• Stimulativna primanja;
• Mogućnost usavršavanja;
• Kontinuirana mogućnost edukacije i napredovanja;

Svi kandidati svoj CV (Evropski format CV) trebaju poslati na adresu: info@imel.ba uz napomenu: PRIJAVA ZA POSAO – PRODAVAC

IMEL d.o.o. će na intervju u sjedište firme Imel d.o.o. Lukavac pozvati one koji uđu u uži izbor za posao.

Oglas ostaje otvoren do 31.08.2015 godine.

Oglas za posao

Zbog povećanja obima posla Imel d.o.o. Lukavac raspisuje konkurs za radno mjesto:

  • PHP programer (m/ž) – 1 kandidat

Uslovi za radno mjesto:

  • SSS/VŠS/VSS smjer računarstvo i informatika;
  • Pripravnik ili osoba sa radnim iskustvom na poslovima PHP programera (sa opisom projekata na kojim ste radili i sa kojima se ponosite);
  • Dobre organizacijske, komunikacijske vještine i rad u timu;
  • Odgovornost i poštovanje zadatih rokova;
  • Vozačka dozvola B kategorije;
  • Dobro vladanje engleskim jezikom.

a) Neophodne vještine:

  • PHP;
  • HTML, CSS, JS;
  • MySQL;
  • Razvoj web formi i aplikacija.

b) Poželjne vještine:

  • Poznavanje Laravel PHP Framework-a;
  • Poznavanje AngularJS;
  • Razvoj Android aplikacija.

Šta kandidati mogu očekivati:

  • Vrhunsko radno okruženje, timska podrška i stimulativna primanja;
  • Kontinuirana mogućnost edukacije i napredovanja;
  • Stalan radni odnos na neodređeno vrijeme;
  • Stabilan portfolio proizvoda i usluga.

Svi kandidati trebaju poslati svoj CV (Evropski format CV) koji će sadržavati i portfolio / prethodne radove, kao i obaviti informativni razgovor.

Kandidati koji ispunjavaju uslove, bit će pozvani na intervju u sjedište firme Imel d.o.o. Lukavac. Aplicirati možete putem email-a: info@imel.ba. Oglas ostaje otvoren do 31.08.2015 godine.

IMEL aplikacije kompatibilne sa Windows 10

Tim za razvoj izvršio je integraciju softverskih rješenja sa operativnim sistemom Windows 10. Kreirana je nova instalacija ImelBIS aplikacije koja je testirana na Windows 10 operativnom sistemu i obuhvata sljedeće:

– Instalaciju svih potrebnih objekata (aplikacije, servisi, dll-ovi);
– Instalaciju MS SQL Server 2012 Express;
– Instalaciju incijalne baze podataka.

Nakon instalacije izvršeno je testiranje koje je pokazalo da je ImelBis u potpunosti kompatibilan sa Windows 10 operativnim sistemom.

IMEL uzeo učešće na prvom Gaming festivalu u Bosni i Hercegovini

Na prvom bosanskohercegovačkom Gaming festivalu koji se održao u periodu 26.-28.06.2015 godine u Tuzli, Imel doo u želji da iskaže svoju podršku zauzeo je nekoliko uloga i to kao sponzor, izlagač i organizator development konferencije.

DSC_0222

Tehnička podrška ovom festivalu se odnosila na cjelokupnu IT infrastrukturu koja je „gamerima“ omogućila igranje i takmičenje.

DSC_0224

Drugog dana Festivala, odnosno u subotu, Imel i Microsoft BiH su organizovali development konferenciju posvećenu razvoju i prednostima razvoja poslovnih rješenja u cloud-u kroz Azure platformu – Admir Tuzović i Imel-ova softverska rješenja rađena na Microsoft platformi – Amra Brkić.

DSC_0267

Event je bio namjenjen isključivo programerima i developerima koji žele da prate trendove i usavrše svoja postojeća znanja kroz 6 sati predavanja Microsoft predavača i prikaza demo rješenja.

DSC_0283

Trećeg dana festivala IMEL je za posjetioce sajma organizovao FIFA turnir na XBOX One i PS4 konzolama.

DSC_0347

Imel je također na festivalu predstavio i proizvode vodećih svjetskih proizvođača IT opreme.

DSC_0405

Link: NEXUS festival