PRIJAVA: ImelBis radionica – Sitan inventar i stalna sredstva u Imelbis-u

Imel Lukavac organizuje jednodnevnu radionicu za svoje korisnike na temu „ Sitan inventar i stalna sredstva u ImelBis-u“. Prisustvovati mogu svi koji koriste ili planraju koristiti opcije za obradu sitnog inventara i stalnih sredstava u ImelBis-u.

Na radionici će biti riječi o pojmu i značaju sitnog inventara i stalnih sredstava tj. o procesu obrade i aktiviranju, uslovima za korištenje opcija, formi sitnog inventara i stalnih sredstava – prezentacija opcija, eksternim reversima itd. Pored teorijskog dijela pokazaće se i praktična primjena kroz ImelBis –  trebovanje, aktiviranje, reversi, prelokacije, popis i ostalo.

Cijena radionice:

– 80 KM + PDV po kandidatu – za korisnike Ugovora o saradnji iz oblasti održavanja i izgradnje poslovnog informacionog sistema
– 100 KM + PDV po kandidatu – za ostale učesnike
*Svaki naredni kandidat iz iste organizacije ima pravo na popust 20% od osnovne cijene.

Rok za prijavu 18.05.2016.godine (srijeda) do 13 sati.

Broj učesnika je ograničen!

Za program, prijave i dodatne informacije o radionici kontaktirajte: edukacija@imel.ba ili putem WEB obrasca:

Prijava na radionicu

PRIJAVA: Kurs knjigovodstva – početni nivo

20160428_153108

Zbog velikog interesovanja ponovo organizujemo kurs knjigovodstva koji daje priliku svima koji su zainteresovani za knjigovodstvo da steknu praktično iskustvo. Pored teorijskog dijela kurs obuhvata i rad kroz program namijenjen za knjigovodstvo. Na taj način polaznicima se približava rad u praksi i lakše usvaja naučeno. Nakon završetka kursa i uspješnog savladavanja tematike, polaznici dobijaju diplomu/uvjerenje o završenom Kursu knjigovodstva.

Početak: 31. Maj 2016. godine
Završetak: 01. August 2016. godine
Predviđeno trajanje kursa: 9 sedmica (36 časova – dva puta sedmično)
Termini: Utorkom i četvrtkom od 17:00-19:00

Program kursa se sastoji iz sedam modula:

  • Uvod u knjigovodstvo i upoznavanje sa bilansima,
  • PDV evidencije (KUF, KIF, PPDV, DPDV)
  • Sredstva preduzeća (stalna sredstva i sitan inventar),
  • Robno-materijalni tokovi (maloprodaja i veleprodaja),
  • Novčani tokovi (banke i blagajne),
  • Obračun plaća,
  • Računovodstvo proizvodnje.

Cijena kursa po polazniku: 350 KM. (moguće plaćanje u dvije rate)

Prijave možete slati do petka, 27. Maja 2016. godine putem na e-mail edukacija@imel.ba

Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas putem e-maila ili na broj: (035) 550 100

Prijava na kurs računovodstva

Obavještenje za kupce i poslovne saradnike

Uprava kompanije IMEL odlučila je da 23. Aprila radno vrijeme bude skraćeno i traje do 12 sati.
Skraćeno radno vrijeme utvrđeno je povodom planiranog popisa robe.

Zahvaljujemo svim našim kupcima i poslovnim saradnicima na razumijevanju.

Realizovana radionica “Kontrola pristupa i evidencija radnog vremena”

20160408_101020

Imel je u petak 08.04.2016. godine realizovao radionicu na temu „Kontrola pristupa i evidencija radnog vremena“.  Ovim putem prisutnima su prestavljene mogućnosti kontrole pristupa u evidentiranju i planiranju radnog vremena zaposlenika.

Na radionici je učestvovalo deset predstavnika iz firmi: Džananović Petrol, Spreča d.d., Mlin Ivo i Bele, J.U. Dom zdravlja p.o. Olovo i RPC Superfos Balkan.

U skladu sa anketnim upitnikom koji su popunili prisutni i iskazanim interesovanjem, Imel će i u narednom periodu organizovati radionice. U planu su sledeće teme: transport i špedicija kroz ImelBis, evidentiranje ambalaže i sitnog inventara itd.

O terminima i temama blagovremeno ćemo Vas obavještavati putem naše web stranice i dopisima uz mjesečne fakture.

IMEL nominovan za priznanje „Najpoželjniji poslodavac“ 2016. godine!

DSC_6598Već desetu godinu zaredom, vodeći portal za zapošljavanje u Bosni i Hercegovini – Posao.ba organizuje najveće istraživanje o percepciji najpoželjnijih kompanija na području BiH.

Ovih dana, kompanija IMEL dobila je obavijest da su učesnici online istraživanja nominirali upravo našu kompaniju za jedno od priznanja “Najpoželjniji poslodavac” 2016. godine.

Priznanje Najpoželjniji poslodavac je rezultat, odnosno potvrda snage brenda svakog poslodavca, s obzirom na to da se ne može kupiti niti steći bilo kojim putem osim na osnovu glasova ispitanika, u čemu se i ogleda njegova vrijednost.

DSC_6605

Kako je istaknuto, ova nominacija poboljšava mogućnost rasta kompanije, vodstvo kompanije u sektoru i imidž kompanije u poslovnom svijetu, zatim dobar tretman zaposlenika i pozitivno radno okruženje i sigurnost radnog mjesta.

Proglašenju najpoželjnijih poslodavaca u našoj zemlji prethodi višemjesečno online istraživanje dostupno javnosti, koja daje svoj glas i ocjenjuje koje kompanije su prema njihovom mišljenju i iskustvu najatraktivnije za rad.

Ovo veliko istraživanje pokazalo je da su nominovani najpoželjniji poslodavci kompanije koje su ulaganjem u svoj brand, u ljude i njihov razvoj i jednakim poštovanjem koji pokazuju prema zaposlenima kao i prema svojim klijentima.

Ukoliko želite glasati za najpoželjnijeg poslodavca 2016, to možete učiniti na ovom linku, do 15. aprila. 

Učešćem u istraživanju ispitanici imaju priliku osvojiti i vrijedne nagrade – Vivax Fly Smartphone ili glavnu nagradu – ASUS Notebook.

DSC_6712

Do sada su neke od najvećih BiH kompanija bile dobitnici priznanja Najpoželjniji poslodavac proteklih godina.

Bosanci i Hercegovci izabrali: Najpoželjniji poslodavac u 2015. godini je Al Jazeera Balkans

Priznanje Najpoželjniji poslodavac omogućuje kompaniji da se pozicionira u svijesti poslotražioca kao mjesto na kojem bi oni željeli raditi i napredovati, doprinosi jačanju atraktivnosti kompanije i vrijednosti njenog brenda iz ugla javnosti i njenih budućih zaposlenika, dok postojećim zaposlenicima daje potvrdu da rade na najpoželjnijem mjestu na tržištu rada u Bosni i Hercegovini, što doprinosi njihovom općem zadovoljstvu i povećanoj produktivnosti i motivaciji na radnom mjestu.

Uvrštenje kompanije IMEL na listu nominiranih, priznanje je za kvalitetan rad i dugoročno strateško planiranje, te obaveza da i dalje posvećeno i odgovorno radi na usavršavanju svojih uposlenika i razvoju kompanije.

IMEL edukativni centar: U toku upis u školu računara

Imel d.o.o Lukavac u sklopu svog novootvorenog edukativnog centra organizuje školu računara.

Ova škola je organizovana na takav način da Vam na jednostavan način olakša upotrebu računara.

Plan i program edukacije koncipirani su tako da pokrivaju mnoge značajne teme i na jednostavan i razumljiv način približavaju ih korisnicima kroz teorijski dio i praktičan rad.

Edukacija se sastoji od 4 modula:

  • MS Windows
  • MS Word
  • MS Excel
  • Internet

Predavači su zaposlenici Imel d.o.o Lukavac, koji imaju višegodišnje iskustvo u radu u IT sektoru i edukaciji, i na ovaj način odlučili su to iskustvo i znanje prenijeti Vama.

Koristi od ovog kursa za polaznike su višestruke i obuhvataju:

  • Unapređenje znanja iz datih oblasti,
  • Povećanje konkurentnosti na tržištu rada,
  • Uvjerenje o završenoj edukaciji priznato od Ministarstva obrazovanja nauke, kulture i sporta.

Cijena kursa po polazniku iznosi 220 KM, a u cijenu su uključeni: literatura, prateći materijali i uvjerenje.

Kurs čine 5 sati edukacije i jedan sat ispita po modulu. Nastava će se odvijati u učionici opremljenoj na adekvatan način za izvođenje edukacije u sklopu firme. Prijaviti se možete putem obrasca na našoj internet stranici www.imel.ba ili na e-mail edukacija@imel.ba.

Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas putem e-maila ili na broj 080 02 04 05

PRIJAVA: Edukacija iz oblasti računara
  •   Osnovni kurs 1 (Windows, Office, Word, Internet)
      Osnovni kurs 2 (Windows, Internet)

Predsjednik uprave kompanije Imel održao predavanje studentima Ekonomskog fakulteta

IzudinCelikovic

Predsjednik uprave kompanije “Imel”, mr. sc. Izudin Čeliković, u ponedjeljak, 21. marta održao je predavanje studentima završne godine Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Tuzli.

Čeliković je održao predavanje na temu: „Važnost uloge informacionih sistema u procesu upravljanja i odlučivanja u kompaniji“.

Predavanje o informacionim sistemima imalo je za cilj da studentima, budućim mladim direktorima, liderima, menadžerima i poslovnim ljudima predoči važnost uloge informacionih sistema u planiranju i realizaciji poslovnih odluka.

Studentima su konkretno predočene mogućnosti ERP ImelBIS, Sistema za upravljanje dokumentima ImelDMS, Sistema za upravljanje ljudskim resursima…

Predavanje je izazvalo veliko interesovanje što je pokazalo i aktivno učešće studenata u diskusiji.

IMEL predstavio rješenje za bolji i uspješniji rad opštinskih službi

U hotelu Blanca na planini Vlašić, danas je održana konferencija “eUprava – savremena javna uprava” u organizaciji kompanije IMEL d.o.o. – Kaspersky zlatnog partnera.

Prezentaciju je pred više od 50 prisutnih učesnika, načelnika Općina iz Bosne i Hercegovine u ime organizatora otvorila Amra Brkić, marketing menadžer kompanije IMEL.

Gospođa Brkić je prisutnim gostima predstavila software-sko rješenje eUprava kao savremenu tehnologiju za organe javne uprave koje pomaže u stvaranju efikasnije, ekonomičnije i transparentnije općine/grada što i jeste zajednički cilj.

DSC_8718

eUprava omogućava izgradnju elektronske baze podataka i pruža određene usluge putem interneta. Servisi koje eUprava pruža su kupovina dokumenata, on-line plaćanje, elektronsko vijeće, registraciju dijaspore što za cilj ima transparentniju interakciju izmedu općina i građana, općina i kompanija i samih općinskih službi. Na današnjom konferenciji, svoja pozitivna iskustva su podijelili predstavnici Općina iz Bosne i Hercegovine koje su implementirale eUpravu kako bi poboljšale učinkovitost, smanjile troškove i osnažile rad javnih službi.

Prusutnima se obratio i Izudin Čeliković, glavni konsultant kompanije IMEL koja na tržištu Bosne i Hercegovine uspješno posluje 23 godine i jedan je od lidera u implementaciji softverskih i sigurnosnih rješenja. Danas ova renomirana IT kompanija upošljava 40. visokostručnih i visokospecijalizovanih osoba u stalnom radnom odnosu i mnoštvo vanjskih saradnika te je svijetli primjer da se i domaće firme uz puno truda i edukacije mogu zadržati, opstati u vremenima kakvo je današnje, te svoje proizvode i usluge plasirati van okvira Bosne i Hercegovine.

U nastavku su se prisutnim obratio Omar Kudović, predstavnik kompanije Microsoft za Bosnu i Hercegovinu koji je ukazao na prednosti u poslovanju korištenjem Office 365 i Microsoft Azure servisa.

Prisutnima se obratio i Dragan Davidović, predstavnik kompanije Kaspersky LAB vodećeg globalnog rješenja za zaštitu informacionih sistema.

Prisutnima je prezentirao najveće sigurnosne prijetnje u sferi IT-a koje se dešavaju u okruženju te kao lider zaštite predstavio aspekte sigurnosti koji mogu biti efikasne i učinkovite u djelovanju i prevenciji protiv nestanka provjerljivih informacija. Primjeri i prezentacije koje su prikazane na današnjoj konferenciji prisutne su uvjerile da je korištenje Kaseprsky rješenja pravi izbor za sprečavanje enorminih šteta koje mogu nastati u poslovanju.

Na kraju prezentacije učesnicima su podijeljeni prigodni pokloni, organizovan ručak i druženje.

Više informacija o rješenjima kompanije IMEL možete pronaći na stranici www.imel.ba, e-mail info@imel.ba ili putem telefona: (035) 550 100

PRIJAVA: ImelBis radionica – Kontrola pristupa i evidencija radnog vremena

U skladu sa izmjenama propisa i potrebama korisnika Imel d.o.o Lukavac, ponovo organizuje radionice za svoje korisnike.

Cilj radionica je da unaprijede rad korisnika u ImelBis-u kroz postojeće aplikacije kao i da upoznaju sa novim rješenjima. Ovim putem želimo Vas pozvati na radionicu će se održati u prostorijama Imel d.o.o u Lukavcu, 08.04.2016. g. (PETAK) u periodu od 10:30 – 14:30 h.

Na radionici, polaznicima će se predstaviti mogućnosti aplikacije kontrole pristupa u evidentiranju i planiranju radnog vremena zaposlenika i pokazaće se:

  • planiranje i evidencije radnog vremena kroz ImelBis,
  • rekapitulacija radnih sati što omogućava dalje analize iskorištenosti radnog vremena i raspoloživosti ljudskih resursa,
  • praktičan primjer evidentiranja radnog vremena i popunjavanje elektronskih knjiga zarada uz korištenje smjena i radnih šema.

Radionica je namjenjena rukovodiocima službi i odjeljenja za upravljanje ljudskim resursima, službenicima za obračun plaća, rukovodiocima odjeljenja za kontrolu pristupa i računovođama.

Cijena radionice:

80 KM + PDV po kandidatu – za korisnike Ugovora o saradnji iz oblasti održavanja i izgradnje poslovnog informacionog sistema
100 KM + PDV po kandidatu – za ostale učesnike
*Svaki naredni kandidat iz iste organizacije ima pravo na popust 20% od osnovne cijene.

Edukacija koja će Vam pomoći da poboljšate kvalitet i efikasnost rada i izvještavanja!

Rok za prijavu 06.04.2016.godine (srijeda) do 13 sati.

Broj učesnika je ograničen!

Za program, prijave i dodatne informacije o radionici kontaktirajte: edukacija@imel.ba ili putem WEB obrasca:

Prijava na radionicu

Tel: ++ 387 35 550-100; fax: ++ 387 35 553-503

Održana informativna radionica na temu: „Trgovačke knjige u skladu sa novim pravilnikom“

DSC_8622

U petak 04.03.2016. godine u prostorijama kompanije IMEL, održana je radionica na temu „Trgovačke knjige u skladu sa novim pravilnikom“.

Radionica je bila informativnog karaktera sa ciljem da upozna korisnike sa izmjenama u Pravilniku o obliku, sadržaju i načinu vođenja trgovačih knjiga. Budući da je dozvoljeno elektronsko vođenje trgovačkih knjiga: TKM, TKV i TKU na radionici je demonstrirano kako je to riješeno kroz ImelBIS, sofisticirani software naše kompanije na čijem razvoju se radi više od 20 godina.

DSC_8615

Radionici su prisustvovali predstavnici firmi: Džananović Petrol, Great, Fam 3, Kuvvet, Annoa, Kopex-Sarajlić, Agencija M Economik, Radius  i Mlin Ivo i Bele.

Uslov za korištenje ove opcije je instalacija nove verzije softvera. Za korisnike koji imaju Ugovor o saradnji ova opcija je dostupna bez posebne naknade.

DSC_8613

Imel d.o.o će i u narednom periodu organizovati radionice na različite teme u skladu sa novinama u zakonu i potrebama korisnika.

DSC_8617