fbpx

Zakažite svoju besplatnu prezentaciju ImeBIS software


Napisano 06.05.2020

Brojne su negativne ekonomske posljedice za kompanije uzrokovane trenutnom situacijom pandemije. No međutim, menadžeri trebaju da shvate da je ovo vrijeme pogodno za reinženjering poslovnih procesa i poduzimanje nekih novih aktivnosti koje će doprinijeti efikasnosti i ekonomičnosti upravljanja resursima i kompanijom.
Sada je vrijeme za implementaciju adekvatnog informacionog sistema koji će pružiti tačne informacije kako bi se strateški planiralo i donosile prave odluke.

 


U nedostatku informacionog sistema strateško planiranje se svodi na sušto nagađanje i donosi neizvjesnost kada je u pitanju budućnost upravljanja i poslovanja.

 

Sada možete zakazati svoju besplatnu prezentaciju integralnog informacionog sistema ImelBIS na software@imel.ba

 

 

Šta predstavlja informacioni sistem ImelBIS?

 

Integralni informacioni sistem ImelBIS predstavlja sveobuhvatno softversko rešenje namijenjeno za efikasno upravljanje svim poslovnim procesima i resursima kompanije. Integralnost se ogleda u međusobnoj povezanosti procesa od planiranja, nabave i prodaje, finansija i računovodstva, upravljanja sredstvima i zalihama, upravljanja proizvodnjom, upravljanja ljudskim resursima, obračuna plaća, kontrole i evidencije radnog vremena do upravljanja samim tokom dokumentacije.

 

 

ImelBIS kao takav rezultat je stečene poslovne prakse tokom dosadašnjih implementacija u kompanijama/organizacijama, kao i ugrađenih odgovarajućih naučnih i tehničkih dostignuća koje se vremenom razvijaju.

 

Kome je informacioni sistem ImelBIS namijenjen?

 

ImelBIS ima za cilj da ¨pokrije¨ gotovo sve poznate poslovne procese, uvažavajući specifičnosti pojedinih industrijskih grana i specifičnosti korisnika, te se lako može prilagoditi specifičnim zahtjevima korisnika. Namijenjen je kako malim organizacijama, tako i srednjim i velikim složenim proizvodnim, trgovačkim i uslužnim kompanijama, sa više povezanih poslovnih subjekata koje posluju pod jedinstvenim okriljem.

 

 

Osnovne karakteristike ImelBIS poslovnog softvera su:
• performansa (radne karakteristike)
• proširivost (skalabilnost)
• pouzdanost (robusnost)

 

Dok se benefiti implementacije informacionog sistema ImelBIS ogledaju u:
• Visok stepen konfigurabilnosti shodno načinu poslovanja kompanije
• Bolja organizacija budžeta i zaposlenika
• Smanjenje troškova te povećanje produktivnosti i prihoda
• Visok stepen povjerenja u prezentirane informacije
• Povrat ulaganja u kratkom roku (6-24 mjeseca)
• Strateško planiranje

 

Koliko je odabir ¨pravog isporučioca softvera¨ bitan?

 

Da bi se uspješno primjenio informacioni sistem nije dovoljno samo odgovarajuće rešenje već i pouzdan ¨dobavljač – isporučioc softvera¨ . Implementacija informacionog sistema itekako ovisi o implementatoru, da li razumije Vaše poslovne procese i da li može izvršiti upgrade sistema ukoliko to neki poslovni proces zahtjeva.
Zato je izuzetno bitno sa kime ulaziti u ovaj poslovni aranžman gdje je odgovornost podjednako važna kako na implementatoru tako i na kompaniji koja implementira.
Bez obzira na sve sličnosti i branšu ne postoje dvije identične kompanije, svaka ima svoje specifičnosti koje softver mora pokriti.

Na kraju ali ne manje važno izuzetno je bitno da visok nivo primjene softvera podrazumjeva i uspostavu dugoročne saradnje na održavanju softvera i konsultacijama na primjeni informacionog sistema.

 

Zakazivanje besplatne prezentacije informacionog sistema ImelBIS moguće je na software@imel.ba

 

Ostale novosti

Da li ste pročitali?

Centrala: +387 35 550 100
Prodaja: +387 35 553 504
Radno vrijeme:

Pon – Pet: 07:30 – 16:30 h (maloprodaja)

Pon – Pet: 07:30 – 16:00 h (softver)

Potražite nas na Facebooku, YouTube ili nas kontaktirajte putem e-maila na info@imel.ba