eUprava

Osnovne informacije

Aplikacija eUprava predstvalja informacioni sistem koji će vam omogućiti da vaša lokalna zajednica bude u službi građana. Dizajn eUprave prilagođava se trenutnom dizajnu službene web stranice Javne uprave.

Aplikacija eUprava ima osnovni cilj da pojednostavi i ubrza komunikaciju građana i javne uprave, te da povećava transparentnost javnog sektora u pružanju javnih usluga. Moduli tj. elektronske usluge eUprave dosputne su građanima 365/24.

Bitno je istaknuti

Najvažnije opcije aplikacije

Elektronsko izdavanje ličnih dokumenata

Identifikacija, registracija i prijavljivanje građana iz inostranstva

Elektronska komunikacija građana i lokalne uprave

Organizaciju, pripremu i održavanje sjednica lokalnog parlamenta

Provjera statusa podnešenih zahtjeva

Dostupnost ponuđenih elektronskih usluga 24/365

Elektronsko plaćanje pruženih usluga

Šta čini eUpravu?

Moduli informacionog sistema

eParlament

Ovaj modul vam omogućava organizaciju rada, pripremu i održavanje sjednica lokalnog parlamenta. 

eMatičar

Osobe koje borave u zemlji i inostranstvu, mogu izvode i uvjerenja iz matičnih knjiga naručiti putem modula eMatičar.

ePitanje

Modul ePitanje omogućava brzu i efikasnu komunikaciju lokalne administracije i građana u cilju rješavanja živnotnih problema. 

eDijaspora

eDijaspora modul ostvaruje sistematizovanu saradnju i umrežavanje lokalne zajednice sa pripadnicima dijaspore.

eDokument

Omogućava građanima dostupnost svih vrsta zahtjeva, odluka i svih ostalih dokumenata. 

eStatus

Online provjera statusa podnešnih predmeta / zatjeva. 

Multimedija

Fotografije aplikacije

Kontaktirajte nas

Imate pitanje ili želite da zakažete prezentaciju aplikacije?

Centrala: +387 35 550 100
Prodaja: +387 35 553 504
Radno vrijeme:

Pon – Pet: 07:30 – 16:30 h (maloprodaja)

Pon – Pet: 07:30 – 16:00 h (softver)

Potražite nas na Facebooku, YouTube ili nas kontaktirajte putem e-maila na info@imel.ba