fbpx

IMEL d.o.o. uspješno realizovao projekat implementacije elektronskog poslovanja u Opštini Novi Grad


Napisano 07.09.2018

U martu 2018. godine Imel d.o.o i Opština Novi Grad potpisali su Ugovor o implementaciji Sistema za upravljanje dokumentima – ImeDMS i aplikacije za elektronsku upravu – eUprava.
Implementacija je realizovana u okviru projekta „Lokalni integrisani razvoj“ a cilj same implementaciije je bio pojednostaviti protok  i rad sa dokumentacijom unutar službi Općine te uspostaviti bolju komunikaciju na relaciji Općina-građani i ubrzati rješavanje podnešenih zahtjeva od strane građana.

Sistem za upravljanje dokumentima ImeDMS (Document management system) organizacijama pored upravljanja dokumentima omogućava i sljedeće benefite:

Dostupnost svim elektronskim dokumentima prema definisanim pravima pristupa zaposlenih (osiguravanje dokumenata);

Upravljanje poslovnim procesima i bolju organizaciju rada;

Upravljanje životnim ciklusom dokumenta;

Upravljanje fizičkom i elektronskom arhivom;

Učinkovito upravljanje vremenom i novcem (elektronska distribucija bez dodatnog kopiranja) i još mnoge prednosti ovog sistema.

 

Elektronska uprava pojednostavljuje i ubrzava komunikaciju građana i javne uprave/opštine te povećava transparentnost javnog sektora u pružanju javnih usluga. Aplikacija obuhvata sljedeće module:
eMatičar – predstavlja modul koji omogućava građanima da na jednostavan i brz način mogu dobiti izvode iz matičnih knjiga (MKR, MKV, MKD, MKU) u bilo koje doba dana 24/7/365;
eDokumenti – omogućava građanima da dobiju sve potrebne informacije i da na jednostavan način popune određene prijave/zahtjeve/obrazce on-line putem;
eDijaspora – ubrzava proces komunikacije na relaciji dijaspora-javna uprave/opštine te povećava transparentnosti javnog sektora u pružanju javnih usluga i za građane koji se nalaze u dijaspori;
Servis48 – građani u svakom momentu mogu elektronski prijaviti komunalni problem ili postaviti pitanje Opštinskoj upravi;
eStatus – elektronska provjera statusa podnešenog zahtjeva, da li je završen ili kod koga se nalazi podnešeni zahtjev.
Kako je protekao proces implementacije Sistema za upravljanje dokumentima i elektronske Uprave, te kako je realizacijom pomenutog zadovoljna Opština Novi Grad možete pogledati na linku

 

 

http://www.opstina-novigrad.com/index.php/aktuelno-opstina/361-elektronsko-poslovanje-u-opstinskoj-upravi
http://www.opstina-novigrad.com/index.php/aktuelno-opstina/362-pusten-u-rad-online-servis-za-gradane-euprava
 
 
 

Ostale novosti

Da li ste pročitali?

Centrala: +387 35 550 100
Prodaja: +387 35 553 504
Radno vrijeme:

Pon – Pet: 07:30 – 16:30 h (maloprodaja)

Pon – Pet: 07:30 – 16:00 h (softver)

Potražite nas na Facebooku, YouTube ili nas kontaktirajte putem e-maila na info@imel.ba