fbpx

Da li su Vaši proizvodi/usluge “online prisutni?”


Napisano 01.04.2022

Zašto je toliko važna online prisutnost?

Imate odličan asortiman proizvoda, super pristupačne cijene, stalne akcije ali i dalje kupci se teško odluče za kupovinu kod Vas?

Možda zato što im niste dovoljno online dostupni i upadljivi.

 

U današnje digitalizovano vrijeme za svako ozbiljnije preduzeće koje prodaje proizvode/robu ili pruža usluge veoma je važna online prisutnost. Kada kažemo online prisutnost pri tome ne mislimo samo na prezentaciju osnovnih podataka o Vašem preduzeću na internetu, historijatu, kontakt podaci i sl., već i na mogućnost online kupovine Vaših proizvoda.

 

 

Ubrzan život, nedostatak vremena, svi izbjegavaju šetnje po radnjama i traženje “idealnog proizvoda”.  Potencijalni kupci očekuju da uz par klikova na internetu pronađu proizvod ili uslugu koja ih zanima, sa detaljnijim podacima i cijenom. Zato što su vjerovatno već istražili komentare na forumu, ponude drugih kompanija… i ako Vi imate super ponudu koja je još dostupna online i ima pozitivne recenzije to je onda PUN POGODAK!

Ukoliko Vašu prodavnicu ne mogu pronaći iz udobnosti svoga doma, vjerovatno će Vas shvatiti kao neozbiljnog prodavca koji nema dovoljno dostupnu ponudu koju može s ponosom predstaviti cijelom online svijetu.

 

Šta rade konkurentske kompanije?

Zbog toga danas svaka ozbiljna kompanija ili prodavnica koja nudi proizvode i usluge, pored web stranice, posjeduje i web shop.

Bez online postojanja i poslovanja, jednostavno se ne možete natjecati s Vašim konkurentima i na gubitku ste u samom startu.

Ukoliko Vi prodajete proizvode, robe ili usluga u klasičnoj fizičkoj trgovini ali ne i preko web shopa velika je vjerovatnoća da Vam iz ruku izmiče veliki dio potencijalne zarade koji svakim danom sve više raste u online trgovini.

Šta kažu online kupci?

„Mnogo je lakše sjediti kod kuće, pronaći ono što mi treba, kupiti i onda kupljenu robu dostave mi na kućna vrata.“

„Kupovina putem interneta je čudo i postala je moj hobi. Dobijam jeftinije proizvode, veći je izbor, udobnost, nema gužve. Mogu platiti kada preuzmem robu. Šta još poželiti?“

U budućnosti će sve više kupaca koristiti online odnosno web trgovinu za kupovinu proizvoda.

 

 

Kako online trgovina može pomoći da se Vaši proizvodi prodaju?

– Online trgovina omogućava da Vaš proizvod ili uslugu vidi cijeli svijet što je sa fizičkom maloprodajom nemoguće.

– Online trgovinu vidi preko 4 milijarde korisnika interneta, te su Vaši proizvod ili usluga dostupni svima zavisno od mogućnosti isporuke.

–  Radi 24/7/365 , bez zatvaranja zbog vanredne situacije, praznika, vremenskih neprilika i slično.

– Omogućava da izložite više proizvoda nego u bilo kakav fizički prostor u maloprodaji.

– Nema  najma prostora, plaćanja prekovremenog rada i sl.

– Jedna od najvažnijih činjenica, putem online trgovine možete dobiti rezultate koliko je potencijalnih kupaca „ušlo“ u Vaš online shop, koje artikle su pretraživali, koliko su vremena proveli u pretraživanju, možete ih naknadno „targetirati“ te ciljano im nuditi Vaše proizvode i mnogo drugih mogućnosti koje Vam omogućava online trgovina.

 

Sinhronizacija i integracija online trgovine sa ERP rješnjem i drugim aplikacijama

Izrada web trgovine i integracija sa poslovnim rješenjem su danas skoro dva neodvojiva pojma. Izuzetno je važno da pored adekvatnog web shopa imate poslovni softver koji će pratiti procese zahtjeva i narudžbi, isporuku, fakturisanje prodate robe te sinhronizaciju sa lagerima dobavljača (više različitih).

Možete imati uhodani web shop ali već odavno Vam se čini da više vremena gubite prepisujući podatke i ažurirajući podatke, nego što se posvećujete kupcima i prodaji.

Vrlo vjerovatno se pitate treba li to biti baš tako? Ne, ne treba.

Ukoliko se koristi poslovni softver ImelBIS ovaj proces je automatizovan. Međutim, integracija web shopa moguća je i sa drugim poslovnim rješenjima.

Integracija web shopa sa ImelBIS sistemom štedi vrijeme i novac, te kupcima omogućava prikaz tačnih informacija kad su u pitanju cijene proizvoda, raspoloživost i svi ostali atributi na WebShopu, te se automatizira cijeli proces. Na ovaj način nikada se ne može desiti da kupac naručuje proizvode na shopu a da ih nema na stanju i da dolazimo u neugodnu situaciju.

Nakon što je online narudžba zaprimljena u ImelBIS radi se još jednom provjera, te se priprema isporuka i izdaje faktura kupcu. Način plaćanja može biti elektronski ili pouzećem, što prepuštamo vlasniku shopa da odluči.

Proces sinhronizacije i integracije može biti jednosmjeran i dvosmjeran.
Dvosmjerna integracija omogućava sinhronizaciju podataka u dva smjera, što znači da kada kupac nešto naruči, podaci o kupci i narudžbi se prenose u ImelBIS gdje se skida stanje skladišta a za prodatu robu preko ERP sistema stanje lagera na web shopu se ažurira.

 

 

Želite pokrenuti vlastitu online trgovinu ali ne znate kako? 
Ostavite podatke a mi ćemo Vas kontaktirati. 

 

Ostale novosti

Da li ste pročitali?

Centrala: +387 35 550 100
Prodaja: +387 35 553 504
Radno vrijeme:

Pon – Pet: 07:30 – 16:30 h (maloprodaja)

Pon – Pet: 07:30 – 16:00 h (softver)

Potražite nas na Facebooku, YouTube ili nas kontaktirajte putem e-maila na info@imel.ba