fbpx

Sistem za upravljanje ljudskim resursima ImelHR


Napisano 07.04.2020

Kako zadržati zaposlenike u vanrednim okolnostima?


Prinuđeni ste da pošaljete zaposlenike na neplaćeno odsustvo?

 

„Najveća vrijednost naše kompanije su zaposlenici“ jedna je od najčešće upotrijebljenih fraza pri opisu jedne moderne kompanije, a brojne kompanije su ovu frazu postavile na svoje web-prezentacije i kataloge. Nažalost, trenutna vanredna situacija sa smanjenim obimom poslovanja je primorala vlasnike kompanija da veliki broj zaposlenika pošalju na iskorištavanje godišnjih odmora, neplaćena odsustva ili u najgorem slučaju, prijave na biro za nezaposlene radnike. Ukoliko se radi o malim kompanijama, vrlo lako je pratiti evidenciju za mali broj zaposlenika te imati podatke o njihovim kontaktima, edukacijama, zdravstvenom stanju i sve druge podatke bitne za poslodavca.

 

Imate li kvalitetnu evidenciju zaposlenika?

 

Kada se radi o srednjim ili velikim kompanijama, gdje dolazimo do većeg broja zaposlenika, vrlo je teško uspostaviti kvalitetan sistem evidencije o zaposlenicima, a još teže uspostaviti pretražive baze sa svim podacima o zaposlenicima koji Vam mogu zatrebati prilikom prvog ili ponovnog zapošljavanja. Kvalitetna evidencija, sa pretraživom bazom podataka o zaposlenicima koji su odjavljeni, kao i baza svih potencijalnih zaposlenika koji su se prijavljivali na Vaše konkurse za posao, predstavljaće moćni alat za ponovno uspostavljanje radnih procesa sa novim zaposlenicima ili zaposlenicima koje treba vratiti sa biroa za nezaposlene u Vašu kompaniju.

Imate li evidenciju potencijalnih zaposlenika koji su se prijavljivali na Vaše ranije konkurse?

 

Takodjer, u slučaju ponovnog pokretanja rada kompanije sa smanjenim brojem zaposlenika, sa kvalitetnim informacijama o nivou edukacije, obrazovanja te napredovanja unutar struke, Vama kao menadžeru će biti lakše odabrati prave ljude za upošljavanje na pravim pozicijama, te napraviti velike uštede u vremenu koje bi izgubili ponovnim konkursima i odabirom novih zaposlenika.

 

ImelHR, uz upotrebu ImelDMS – sistema za upravljanje dokumentima, omogućava lakše izdavanje uvjerenja, kreiranje ugovora, planiranje, kreiranje i štampanje rješenja za godišnje odmore te njihovo sigurno čuvanje i distribuciju unutar kompanije.

 

ImelHR – Sistem za upravljanje ljudskim resursima omogućava korisnicima:

• Planiranje potreba za zaposlenicima kroz kreiranje sistematizacije radnih mjesta.
• Prijem zaposlenika putem raspisivanja oglasa za radna mjesta, prijem/prijava, odabir zaposlenika i kreiranje ugovora o radu za pripravnike, stalno i privremeno zaposlene.
• Kretanje u struci zaposlenika, odnosno praćenje napretka i svih promjena koje se događaju kod zaposlenika od zapošljavanja do prestanka radnog odnosa.
• Praćenje formalne i neformalne edukacije, interne i eksterne edukacije, poznavanje stranih jezika, stručnih ispita i svih drugih vidova obrazovanja.
• Sistemska uspostava povrede radnih obaveza, disciplinskih mjera i izradu odgovarajućih rješenja.
• Sistemska uspostava praćenja zdravstvenog stanja i invalidnosti zaposlenika.
• Priprema i izdavanje svih dokumenata, rješenja i uvjeranja iz radnog odnosa.
• Definisanje uslova za dužinu godišnjeg odmora, njegovo planiranje, odobravanje i izdavanje rješenja.

Ostale novosti

Da li ste pročitali?

Centrala: +387 35 550 100
Prodaja: +387 35 553 504
Radno vrijeme:

Pon – Pet: 07:30 – 16:30 h (maloprodaja)

Pon – Pet: 07:30 – 16:00 h (softver)

Potražite nas na Facebooku, YouTube ili nas kontaktirajte putem e-maila na info@imel.ba