fbpx

Softver za upravljanje poslovanjem u hotelima


Napisano 27.05.2022

Danas je nezamislivo ostvariti bilo kakve rezultate bez primjene odgovarajućih softverskih rješenja u bilo kojoj djelatnosti pa tako i u hotelijerstvu.

Ukoliko su ranije postojale sumnje u važnost digitalizacije i informatizacije u turizmu sada nema više dvojbe. Prošla su vremena kada su gosti znali čekati satima ili danima da dobiju odgovore na bilo koji upit. Danas kupci očekuju brzi odgovor, evidenciju prijave ili odjave i ostale usluge hotela.

 

                       

 

IMEL Softver za upravljanje poslovanjem u hotelima

ImelHIS – sistem za upravljanje hotelskim poslovanjem predstavlja način za efikasnu interakciju sa gostima i izvor povećanja iskorištenosti kapaciteta.

Hotelski informacioni sistem ImelHIS namijenjen je za cjelokupno upravljanje poslovanjem hotelskih objekata bez obzira na broj smještajnih jedinica i zakonsku regulativu (BiH, Srbija, Hrvatska, Crna Gora i dr.). Sistem je jednostavan za korištenje i prilagodljiv različitim kategorijama objekata. Idealno je rješenje za upravljanje poslovanjem u hotelima, motelima, hostelima, pansionima, apartmanima, bed & breakfast objektima, odmaralištima, lječilištima i sl.

Mogućnosti ImelHIS-a

Rezervacije

 

Jedan od načina pojednostavljenja poslovanja ali i poboljšanja iskustava gostiju jeste jednostavan postupak registracije – poslovanje recepcije. Sistem omogućava brzu i jednostavnu pojedinačnu i grupnu rezervaciju kao i prijem gostiju stranih/domaćih. Praćenje statusa rezervacija (potvrđena, nepotvrđena, otkazana, nepojavljeni gosti).

 

Grafički prikaz zauzetih, slobodnih i rezervisanih soba po spratovima prikazan je na slici.

 

Vođenje knjige gostiju

 

Kroz ImelHIS omogućeno je automatsko vođenje knjige domaćih i stranih gostiju. Prikaz i štampa moguća je po raznim uslovima a obrasci su usklađeni s zakonskom obvezom vođenja knjiga.

Omogućeno je evidentiranje dodatnih troškova gostiju na sobu (konzumacije, minibar, ekstra usluge …). Gostima se mogu izdavati računi za sve konzumacije te naplatiti u restoranu kao pojedinačan ili izvršiti prenos na sobu kao objedinjen obračun usluga (sobe, restorana, mini-bara, telefonskog računa i sl.).

 

Analiza, izvještaji i integracije sa drugim sistemima

 

ImelHIS je dizajniran i prilagođen kako bi odgovorio potrebama korisnika sistema sa mogućnošću prilagodbe i integracija sa drugim sistemima.
ImelHIS sistem preko Centralizovanog rezervacijskog sistema povezan je sa kanalima za rezervaciju Booking i Agoda.
Sve rezervacije izvršene bilo gdje u svijetu u realnom vremenu odmah se prikazuju u sistemu.
Također, omogućeno je vršiti rezervacije i na web stranici hotela koje se automatski importuju u sistem ImelHIS.

Za evidenciju, praćenje i izvještavanje svih ostalih poslovnih događaja i partnera/zaposlenih (kupci, dobavljači, roba i usluga te sami zaposlenici) koristi se informacioni sistem ImelBIS.

Ukoliko postoje međusobno udaljeni objekti (različite lokacije) tada se koristi aplikacija kojom se udaljene lokacije povezuju u jednu logičku cjelinu.

Koji se benefiti mogu očekivati nakon implementacije ImelHIS sistema?

 

– Jednostavniji administrativni poslovi;

– Kvalitetnija usluga i veće zadovoljstvo gostiju;

– Uspješniji, ugodniji i učinkovitiji rad;

– Efikasnije popunjavanje smještajnih kapaciteta;

– Integracija sa drugim sistemima;

– Veća konkurentnost;

– Bolji poslovni rezultati.

 

 

 

 

Zainteresovani ste za besplatnu prezentaciju?

Ostale novosti

Da li ste pročitali?

Centrala: +387 35 550 100
Prodaja: +387 35 553 504
Radno vrijeme:

Pon – Pet: 07:30 – 16:30 h (maloprodaja)

Pon – Pet: 07:30 – 16:00 h (softver)

Potražite nas na Facebooku, YouTube ili nas kontaktirajte putem e-maila na info@imel.ba