fbpx

Kako odabrati “odgovarajući” informacioni sistem?


Napisano 12.01.2021

Pravilan odabir informacionog sistema za podršku poslovanju danas je ključna komponenta ne samo napretka, nego i opstanka kompanije. Ponuda poslovnih sistema je relativno široka a odabir se često temelji samo na cijeni ponuđenog sistema. I tada se dešava “run time error” kod odluke!

 

Za donošenje odluke o odabiru informacionog sistema cijena ne smije biti ključni faktor, treba sagledati brojne parametre među kojima su mogućnosti sistema, složenost migracije postojećih podataka, proces implementacije i reorganizacije, kvalitet tehničke podrške i izbor partnera sa kojim će se dugoročno sarađivati.

 

 

ImelERP ili knjigovodstveni softver kao biti ili ne biti?

 

ERP sistem i knjigovodstveni softver nisu sinonimi, nego između njih postoji suštinska razlika, to je kao biti ili ne biti.

ImelBIS ERP (Enterprise Resource Planning) sistem označava potpuno integrisan softver koji pokriva cjelokupno poslovanje firme od planiranja, nabave i prodaje, finansija i računovodstva, upravljanja sredstvima i zalihama, upravljanja proizvodnjom, upravljanja ljudskim resursima, obračuna plaća, kontrole i evidencije radnog vremena do upravljanja samim tokom dokumentacije.

 

Radom kroz ImelBIS ne postoje prepreke za granice i broj poslovnih jedinica, poslovnu analizu i upravljenje ključnim parametrima kompanije.

 

 

Ukoliko se ovaj sistem poredi sa standardnim modularnim „izlazima“ knjigovodstvenog softvera sa ograničenim zakonski propisanim izveštajima, dolazi se do zaključka da se dobija kvalitetan uvid u ključne parametre poslovanja koji omogućavaju da se stvari drže pod kontrolom i brzo reaguje.

 

 

ImelBIS omogućava da menadžeri dobijaju kvalitetan uvid u poslovanje firme i brzo odlučuju.
Imel BIS ERP sistem rezultat je rada velikih timova i njegova glavna prednost je što u sebi ima ugrađeno znanje i iskustvo velikog broja firmi „best practices“.

 

Da li je partner informacionog sistema kao partner za brak?

 

Informacioni sistem ne služi samo da bi se ispunila zakonska obaveza i „uredno vodilo knjigovodstvo“. Implementacijom informacionog sistema ImelBIS, dolazi i do reorganizacije kompanije a uz adekvatno korištenje može se ne samo olakšati rad i obrada poslovnih transakcija nego postići i značajno unapređenje poslovanja.

 

Investicija u informacioni sistem nije samo ulaganje novca, nego i vremena koje je neophodno da se implementira sistem i ovlada njime, standardizuju poslovni procesi i da se napuni baza podacima kako bi se izvještaji prilagodili potrebama i zahtjevima menadžmenta kompanije.

 

 

Implementacija informacionog sistema ImelBIS zahtjeva vrijeme i to je dugoročan proces jer ne postoji klik na na dugme „On“ da se dobije neki izvještaj ili riješi poslovni proces sa praznom bazom podataka. Da bi se bolje shvatio ovaj proces na odnos, implementatora sistema i kompaniju u koju se implementira sistem, posmatra se kao brak.

 

Povjerenje, maksimalni napori i vrijeme idu u prilog ostvarivanja postavljenih ciljeva.

Imel BIS predstavlja moćan alat i omogućava menadžerima da nadgledaju poslovanje kompanije, da dobiju tačne i pravovremene izvještaje za donošenje ispravnih odluka.

 

Skalabilnost ImelBIS-a ogleda se u prilagodbi specifičnim zahtjevima korisnika i stručnom vođenju procesa implementacije zasnovanog na kvalitetnim poslovnim konsultacijama.

 

Da li je kvalitetna podrška prioritet?

 

Kada menadžeri kompanije donesu odluku da implementiraju informacioni sistem izuzetno je važno opredjeliti se za sistem koji nude partneri koji su ujedno i ¨tvorci¨ informacionog sistema.

 

Bez obzira na sve sličnosti i branšu ne postoje dvije identične kompanije, jer svaka od njih ima svoje specifičnosti koje informacioni sistem mora ¨pokriti¨.
Na ovakve složenosti kompanije i poslovnih transakcija može dati odgovor provjeren, pouzdan i siguran informacioni sistem ImelBIS.

 

Često se također u praksi dešava da su prilagođavanja, dopune ili izmjene softvera nužne ne samo zbog same kompanije nego i promjena zakonskog okvira – primjera radi ako nema nove verzije koja će omogućiti export eKUF-a i eKIF-a tada je kompanija u velikoj nevolji.

 

 

Još jednom jer nije zgoreg ponoviti, implementacija informacionog sistema je dugoročni projekat u cilju dugoročne saradnje i podrške, koja se ogleda u kontinuiranom procesu konsultacija na implementaciji sistema i postprodajnoj saradnji nadogradnje sistema a sve u svrhu opstanka i rasta kompanije.

 

Šta korisnici dobijaju?

 

Osnovni motiv ali i cilj svake kompanije koja se opredjeli za implementaciju ImelBIS sistema jeste smanjenje troškova, povećanje produktivnosti i prihoda te „uvezanost“ i standardizacija poslovnih procesa što stvara uslove za postizanje boljih rezultata poslovanja.

 

ImelBIS doprinosi boljoj:

– integraciji
– organizaciji
– automatizaciji
– produktivnosti
– kontrolingu i
– efikasnosti zaposlenika i poslovnih procesa.

 

Planirajte uspjeh!

 

 

Ostale novosti

Da li ste pročitali?

Centrala: +387 35 550 100
Prodaja: +387 35 553 504
Radno vrijeme:

Pon – Pet: 07:30 – 16:30 h (maloprodaja)

Pon – Pet: 07:30 – 16:00 h (softver)

Potražite nas na Facebooku, YouTube ili nas kontaktirajte putem e-maila na info@imel.ba